Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SUMMER ATTIRE

Thursday, 15 June 2017


In the summertime I love wearing airy shirts more than ever. Well, I rarely opt for a shirt in winter since I get a feeling they tend to crease under thick layers of clothes. So let's say that summer is my shirts-season. I really fell for this envelope white shirt, the knot detail is nice, too. I'd wear it with simple black skinny trousers and a pair of leather ballerinas. The basket bag with all its lightness and informal vibe makes it perfect. 

_________

W okresie letnim szczególnie uwielbiam nosić przewiewne koszule. Przyznam, że zimą niechętnie sięgam po jakiekolwiek koszule, gdyż mam wrażenie, że strasznie gniotą się pod grubymi warstwami zimowych ubrań, kurtek, płaszczy itp.  Można więc powiedzieć, iż lato to mój koszulowy sezon. Biała kopertowa koszula wpadła mi ostatnio w oko, wiązanie na dole też ma coś w sobie. Do tego założyłabym proste dopasowane czarne spodnie i klasyczne skórzane balerinki. Torba z juty dodaje lekkości, a jej nieformalny wydźwięk idealnie uzupełnia ten zestaw. 


H&M shirt | MANGO black trousers |  REPETTO ballerinas | H&M basket bag

1 comment:

  1. Ja kocham koszule zwłaszcza na płci przeciwnej, ale nie uważam również aby to była najwygodniejsza część garderoby. Zainwestowałam ostatnio w koszulę Hilfigera i ją nawet lubię, ale i tak zakładam od święta. Zestaw piękny, szczególnie koszyczek!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top