Facebook Instagram Instagram

.

.
.

PLEATED DRESS

Sunday, 25 June 2017


One of my favourite trends, last year and this year, is certainly a pleated accent here and there. I fell in love with this white pleated blouse  last summer. I find pleats to be just a nice touch to my rather simple outfits. If your style is plain and classy like mine, it's always a good idea to opt for some textures, fabrics or cut variations. I've got some nice summer dresses that I'd love to show here on the blog in the next days/weeks. Let's hope for a hot summer!
_________

Jednym z moich ulubionych trendów, w ubiegłym roku jak i aktualnie były plisowane akcenty pojawiające się w różnych elementach garderoby.  Zeszłego lata zakochałam się w białej plisowanej bluzce. Ogólnie sądzę, że takie plisowane dodatki są idealnym urozmaiceniem mojego raczej prostego stylu.  Jeżeli jesteś zwolenniczką prostych rozwiązań i klasyka jest Tobie równie bliska, warto wzbogacić garderobę o elementy z różnymi teksturami czy fasonami, a także zróżnicowane materiały. Mam kilka pięknych letnich sukienek, które chciałabym zaprezentować na blogu w najbliższych dniach czy tygodniach. Miejmy nadzieję, że czeka nas gorące lato.

I'm wearing: MANGO dress | GEORGIA ROSE ballet flats | BADURA bag | SKAGEN watch


photography by Tomek

5 comments:

  1. Bardzo podobny model sukienki widziałam ostatnio w H&M'ie, tylko też była czarna, a ja właśnie (jak nie ja :D bo przecież lubię czerń :D) szukałam takiej samej, tylko jasnej.

    Jest bardzo ładna!

    Taka prosta, ale dzięki tym plisom ma coś w sobie :)

    No i pasuje do Ciebie - Ty zawsze lubiłaś proste rozwiązania, najładniej Ci w nich :)

    Buziaki!

    ReplyDelete
  2. Sukienka wygląda świetnie. Plisowania podobają mi się zazwyczaj u kogoś, ja jakoś nie mogę się do nich przekonać by je nosić :)

    ReplyDelete
  3. Dla wielu to pewnie nuda, ale dla mnie coś pięknego :) cudownie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie prostota to także coś pięknego! Jak dobrze, że są tutaj takie osoby jak Ty :)

      Delete
  4. Jak dla mnie wygladasz przepieknie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top