Facebook Instagram Instagram

.

.
.

OVER AGAIN

Sunday, 11 June 2017



Hi there! It's been a while since I last showed up on the blog. I'm really sorry and good news is that I'm still alive. Against all odds. During the last couple of months I've been through all possible states and emotions. I've been feeling terribly busy running my own company, also tired due to health related isssues, happy and sad, lazy and energetic, thinking of giving up the blog and last but by no means least planning my wedding. Cause yes, I'm getting married really soon. Since there is nothing like 'I promise I'll update my blog often when I have more free time' - I already know that 'more free time' is not coming any soon in my life. I've got too many ideas and dreams to pursue. I've made to many commitments as well. So here I am today, to tell you that I'm going to put this place to an end... 

I want to get a fresh beginning and continue with a different name, blog name. I hope that my Readers will understand and join me on my next adventure, the one that will be more mature and well-thought, and most of all, more me.

I'll keep you posted about all changes on Instagram. I do hope it's a right decision. Thank you for these years!

_____________

Cześć! Trochę czasu znowu minęło od kiedy byłam tutaj ostatni raz. Niezręcznie mi pisać, jak bardzo mi z tym źle ale dobra nowina jest taka, że mimo wszystkich przeciwności losu wciąż tu jestem. Podczas ostatnich kilku miesięcy miotałam się między różnymi emocjami, czy nawet stanami skupienia. Byłam bardzo zapracowana ze względu na własną firmę, trochę zmęczona ze względu na problemy zdrowotne, szczęśliwa i smutna, leniwa i pełna energii, a teraz zabrałam się za planowanie mojego ślubu. Tak, wychodzę za mąż lada moment więc znowu będę miała sporo na głowie. Dzień kiedy będę mogła obiecać, że jak tylko znajdę trochę wolnego czasu, zacznę pisać na blogu regularnie - nie nadejdzie, nie chcę dlatego składać takich obietnic. Za dużo mam planów, pomysłów, zobowiązań i marzeń, które chcę realizować.  Dziś jestem tutaj by powiedzieć Wam, że naszedł czas by zakończyć prowadzenie tego bloga...

Kontynuowanie tej przygody jest dla mnie bardzo ważne, dlatego chcę zacząć od nowa, na świeżo, może nie od początku ale na pewno pod inną nazwą. Mam nadzieję, że moi Czytelnicy będą chcieli jechać w tę podróż ze mną, będzie ona bardziej dojrzała, przemyślana, uporządkowana.. będę to bardziej ja. 

O wszystkich zmianach będę informować na instagramie. Mam ogromną nadzieję, że jest to właściwa decyzja.  Dziękuję Wam za te lata! 



Zdjęcia zrobione przez przyszłego męża Tomka - mam nadzieję, że znajdziesz czas robić mi zdjęcia do nowego bloga :*

10 comments:

  1. nowy blog - dlaczego? inna nazwa, czy zwyczajnie na własny serwer? a tematyka będzie inna, czy stylizacje też będą? uwielbiam twoje looki więc nie może ich nie być :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nowy blog, w sensie kontynuacji tego ale pod inną nazwą, własną domeną. Oczywiście wyrobiłam już jakiś sposób prowadzenia bloga i to się nie zmieni. Ta nazwa jest trudna, zawsze wpisywana jest w wyszukiwarkę z błędem, wymyśliłam ją prawie 5 lat temu, kiedy do końca nie wiedziałam jak ten blog będzie wyglądać. Chcę nową, bardziej świadomą nazwę i obiecuję, że będą tam stylizacje :)

      Delete
    2. to super, cieszę się! :) ja na szczęście w miarę stałam się 'tynką blog' bo niewiele brakowało do zostania 'czekoladowym kakaem'.. i że tak powiem WTF, co ja wtedy miałam w głowie :D hahah

      Delete
  2. Ostatnie zdjecie jak z okladki *.* :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz jak zwykle zresztą. Czy te jeansy to model Isa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Zgadza się, to model Isa - super się nosi :)

      Delete
  4. Pięknie wyglądasz jak zwykle zresztą. Czy te jeansy to model Isa?

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz jak zwykle. Czy te jeansy to model Isa?

    ReplyDelete
  6. Ooo super. Szukam właśnie takich,ale kolory na stronie MNG są przekłamane. Czy kojarzysz czy to może kolor niebieski (chińska porcelana)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie wiem jak nazwać ten kolor, dla mnie to klasyczny odcień jeansów :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top