Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BEAUTY TALK

Friday, 5 May 2017


Marka Kiehl’s pojawiła się w mojej kosmetyczce stosunkowo niedawno. Pierwszym zakupem był kultowy krem pod oczy z awokado - słyszałam o jego wspaniałych właściwościach już jakiś czas temu. Krem jest bardzo gęsty, lecz pod wpływem ciepła dłoni zamienia się w olejek, który wklepuję w okolice oczu. Produkt świetnie nawilża, jest wydajny, zauważyłam też znaczną poprawę kondycji skóry. Nie miałam jeszcze lepszego produktu do pielęgnacji okolic oczu.

Midnight Recovery Concentrate - to serum w postaci odżywczej mieszanki olejków do stosowania na noc. Ten magiczny eliksir w granatowym flakoniku to dla mojej skóry zastrzyk energii i odżywienia. Po aplikacji skóra sprawia wrażenie tłustej, jednak po minucie produkt wchłania się i pozostawia cere gładką, miękką i idealnie nawilżoną. Dodatkowym plusem jest piękny zapach -  mam ogromną słabość do mocno wyczuwalnej tutaj nuty lawendy. Zapach uspokoja i swoją łagodnością otula do snu. Nie umiem ukryć mojego zachwytu tym produktem.





7 comments:

  1. Daria, co myslisz o tej torebce https://m.zalando.pl/hugo-numa-torebka-hu751h01o-q11.html
    Kupilam, ale zastanawiam sie czy zostawic..? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że torebka jest bardzo fajna, klasyczna, czarna, lubię ten rodzaj skóry. Ale wiem też, że jak od razu nie jestem do czegoś przekonana, to potem niestety tego nie noszę. Więc zrób sobie rachunek sumienia - czy ta torebka jest tym, czego szukałaś i czy będziesz chciała ją nosić :) Parę złotych kosztowała więc musi być to dobra decyzja :) Trzymam kciuki! Pozdrawia

      Delete
  2. Moja IT BAG to ta ponizej:) https://www.instagram.com/p/BPrvhzuhiry/
    ale wiadomo, cena zaporowa...
    Myslalam tez o tej
    https://www.chiara.pl/pl/do-reki/6568-b14-design.html
    tyle, ze w wiekszej wersji I z miekkiej skory. W koncu zakupilam HB bo skradla mi serce swoja klasyka, ktora bardzo lubie. Nie wiem dlaczego zaczelam sie zastanawia czy dokonalam dobrego wyboru skoro w chwili zakupu bylam bardzo pewna decyzji. Napisalam do Ciebie gdyz takze preferuje styl minimalistyczny I bylam ciekawa czy taka wersja moglaby "zamieszkac w twojej szafie" ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem doskonale :) Twoja it bag też mi się bardzo podoba, ale moja wymarzona to czarna Gucci Soho Bag, niestety cena mnie nie przekonuje, musze do tego dojrzec. Może kiedyś...

      Torebka z drugiego linka jest fajna, ale mi przeszkadzałby ten element metalowy, więc zostałabym przy HB. Jest klasyczna i wygląda na pojemną :) Tylko musisz być pewna, że to jest to, czego szukałaś. Ja porządnie wzięłam się za robienie wyłącznie przemyślanych zakupów i jestem bardziej zadowolona z mojej garderoby aktualnie.

      Bardzo fajne modele torebek ma Furla, może coś się Tobie spodoba. Ja ostatnio zdecydowałam się na zakup słynnej torebki paryżanek Le Pliage, Long Champ - mam całą czarną i jestem bardzo zadowolona :) No, to na tyle moich torebkowych zwierzeń :)

      Pozdrawiam :*

      Delete
    2. Dziekuje za twoje torebkowe zwierzenia :) co do przemyslanych zakupow - moje ostatnio tez takie byly... do czasu zakupu "tej" torebki.., ale mylic sie jest rzecza ludzka :-) poki co wciaz bije sie z myslami co znaczy, ze chyba trzeba sie pozegnac z nabytkiem. A pigale gdzie jest dostepna..? Pozdrawiam I dziekuje raz jeszcze za pomoc :-) A I czekam na posta w temacie IT BAG - moze cos zgapie :-)

      Delete
    3. Nie ma sprawy, cała przyjemność po mojej stronie. Co do torebki, jeżeli to nie miłość od pierwszego wejrzenia, lepiej szukać dalej. Nie ma miejsca na kompromisy :) Ja moja Long Champ kupiłam w Galerii Mokotów w Warszawie. Jak mi przyjedzie wena na torebkowy niezbędnik, to przygotuję wpis temu poświęcony :) Pozdrawiam :*

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top