Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

#helloszczecin TK Maxx

Friday, 7 April 2017


W ubiegłą środę miałam okazję brać udział w nietypowych zakupach w jednym z moich ulubionych sklepów. Marka TK Maxx zaprosiła mnie do udziału w spotkaniu poświęconym filozofii sklepu, po którym była możliwość poszukiwania perełek modowych (i nie tylko) w nieotwartym jeszcze, jedynym w Polsce trzypiętrowym  TK Maxx w Galerii Kaskada w Szczecinie. Data oficjalnego otwarcia sklepu to 6.04. 2017 od godziny 9:00.

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji.

Za co lubię TK Maxx? Przede wszystkim za możliwość znalezienia unikatowych produktów, takich których nie będzie miała na sobie co druga osoba. Marka stawia na zaopatrzenie sklepu w najbardziej aktualne trendy danego sezonu, oraz na ponadczasową klasykę. To drugie jest mi zdecydowanie bliższe, dlatego chetnie zaglądam do TK Maxx w poszukiwaniu dobrej jakości odzieży i kosmetyków. Nigdy nie przejdę obojętnie obok działu dla domu czy zwierząt. Często kupuję też anglojęzyczne gry, książki czy zabawki edykacyjne do mojej szkoły jezykowej. Wygląda na to, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Jeśli szukacie produktów jedynych w swoim rodzaju i lubicie poszukiwania 'skarbów' warto wybrać się do najbliższego sklepu TK Maxx. Ja mam to szczęście, że w moim mieście są aż dwa sklepy, co daje mi jeszcze większe możliwości. Zapraszam na stronę TK Maxx na Facebook'u, warto śledzić najnowsze promocje marki. Do zobaczenia w nowym TK Maxx w Galerii Kaskada w Szczecinie. *


*Wpis powstał przy współpracy z marką TK Maxx.

.


4 comments:

  1. Uwielbiam Tk Maxx,ale Zielona Góra to nie Warszawa czy zagranica i tu perelki znikają z prędkością światła :( zostaje niewiele, a ja z uwagi że mieszkam w miejscowości ponad 20km dalej (a on jest na końcu miasta gdzie trudno dojechać autobusem) to rzadko coś upoluję. Wracam najczęściej ze świecą ;P

    ReplyDelete
  2. Jak bede w miescie, na pewno tam zajrze ;) :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. Ja to TK Maxx niestety mam spory kawałek, ale jeśli mam okazję, to zawsze tam wchodzę na zakupy :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top