Facebook Instagram Instagram

.

.
.

COLOURS PALETTE

Sunday, 26 February 2017


Creating your own colour palette is an important step in the process of finding your style.  I used to experiment with various colours before I really learnt what is right for me and suits me best. Now that I know exactly which colours are mine, life has become much easier. I'm into neutrals, light beige, grey, taupe, white and black. These are rather earthy colours which are easy to wear with my beloved denim or leather. I spice them up with mixed textures and favourite striped pattern. The only pop of colour that is acceptable for me can be on the lips or nails. Like it or not, these shades are 100% me and I do feel comfortable wearing them. What are your go to colours when it come to clothes? 
__________


Stworzenie ulubionej palety kolorów jest bardzo ważnym krokiem w procesie poszukiwania własnego stylu. Kiedyś eksperymentowałam z kolorami, było to zanim zrozumiałam, które odcienie do mnie pasują. Teraz jestem już świadoma tego w czym czuję się dobrze, znacznie ułatwia to codzienne życie i zakupowe wybory. Jestem zdecydowaną miłośniczką kolorów neutralnych: beże, szarości, taupe, biel i czerń to moi faworyci. Są to kolory ziemi, które łatwo łączyć ze sobą jak i zestawiać z jeansem i skórą. Lubię przyprawiać te stonowane barwy za pomocą tekstur czy wzorów. Intensywniejsze barwy są dla mnie dopuszczalne na ustach lub paznokciach. Nie każdemu muszą podobać się takie zestawienia kolorystyczne, chodzi jednak o to by dobrze czuć się w tym co nosimy. Ja czuję się w takich kolorach rewelacyjnie! A jakie są Twoje ulubione kolory jeśli chodzi o ubrania? 



2 comments:

  1. ja też lubię stonowane kolory, neutralne i brudne. Nie znoszę zółtego, pomarańczu, fuksji, trawiastej zieleni i chabru. Z mocniejszych barw toleruję tylko bordo, butelkową zieleń i czerwień w niewielkich ilościach.

    ReplyDelete
  2. Looks like great combinations :)

    I've been on blog hiatus for long, haha! But now I've redesigned my blog and trying to get back. Great to catch up with old blogger friends as well like you, my dear! Keep it up! By the way, I just followed you in Instagram :) Hope we can keep in touch there as well.

    ♥ Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com/2017/03/how-to-transform-to-1950s-barbie-doll.html

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top