Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BACK ON TRACK

Sunday, 12 February 2017


It feels so good to be back after some break in my regular blogging which was due to work obviously. It seems that I'm going to have even more work than so far, still I've made some personal resolutions and promised myself to update the blog against all odds. I'm also planning to change the design and possibly the name of the blog. Let's make it a new era.

The New Year started quite well. I regained control of my health again after a series of ups and downs. Anyone having thyroid problems here?  It will be nice to hear your ways of fighting this terrible health issue. I'm back on track again, ready to pursue my plans for 2017. I'm not going to talk about these, just make them happen. 

Feel free to follow my Instagram - I update it daily. And you can also check out Vinted, where I run the regular sale of my closet. See you around and thank you for being with me.

___________________

Cieszę się, że udało mi się powrócić z nowym wpisem, po tej przerwie w regularnym prowadzeniu bloga. Jak zwykle brak czasu spowodowany jest pracą, której zdaje się będę w najbliższym czasie miała jeszcze więcej niż kiedykolwiek. Ale działa to na mnie wyjątkowo motywująco, dokonałam pewnych wewnętrznych postanowień i obiecałam sobie aktualizować bloga mimo wszystko. Planuję też zmianę wygląda bloga, a nawet jego nazwy. Zacznijmy nową erę. 

Nowy Rok rozpoczął się całkiem pozytywnie. Udało mi się odzyskać kontrolę nad zdrowiem, po serii wzlotów i upadków. Jest tutaj ktoś zmagający się z chorobą tarczycy? Chętnie poznam Wasze sposoby na walkę z tą okropną przypadłością. Wróciłam na właściwe tory i jestem gotowa realizować moje plany na ten rok. Nie będę za dużo się rozpisywać, wolę działać. 

Zaglądajcie na mój Instagram, aktualizuję go prawie codziennie. Zapraszam też na Vinted, gdzie prowadzę regularną wyprzedaż mojej garderoby. Do usłyszenia i dziękuję za jesteście ze mną.

I'm wearing MASSIMO DUTTI silk blouse | ZARA jacket | MANGO jeans | VAGABOND boots


5 comments:

  1. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. nie lubię tych puchówek, ale ta i w tym zestawieniu MEGA! :) na vinted też zerknę.

    ReplyDelete
  3. Ciesze sie, ze odzyskalas kontrole nad zdrowiem. Co jak co - ono jest najwazniejsze. Buziak :) super wygladasz!

    ReplyDelete
  4. Ja niestety ten rok zaczęłam szpitalem, ale całe szczęście, ze u Ciebie jest lepiej. Zestaw jak zwykle świetny, bardzo podoba mi się Twoja kurtka, mimo, ze nie przepadam za puchowymi :D

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top