Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BUTTON DOWN

Sunday, 15 January 2017


A white button down shirt is an essential piece for every woman. Finally, I have found the right one for me. It's a high quality non-transparent cotton shirt which has always been a dream of mine. I don't have to say how versatile and necessary it is. 

Wish you all the best in the New Year 2017! Hope to be around more often!

__________

Biała rozpinana koszula to niezbędny element garderoby każdej kobiety. W końcu, po wielu nieudanych próbach, udało mi się zdobyć model spełniający moje oczekiwania. Wysokiej jakości, nieprześwitująca, bawełniana koszula marzyła mi się od dawna. Nie muszę wyjaśniać, że taka koszula jest czymś niezwykle uniwersalnym i koniecznym.

Wszystkiego dobrego w nowym 2017 roku! Mam nadzieję, że będę miała czas częściej się tutaj pojawiać!

I'm wearing: POLO RALPH LAUREN shirt | MANGO jeans | VAGABOND boots | CLUSE watch


photography by my Love


2 comments:

  1. That is such a beautiful and versatile piece! Love it :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna ta Twoja koszula, ja jestem na etapie poszukiwania, ale niestety nic nie mogę znaleźć. Większość ma koronki albo prześwituje jak szalona :(

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top