Facebook Instagram Instagram

.

.
.

CLOSET ESSENTIALS 1

Saturday, 3 December 2016


I've decided to gather all closet essentials in a series of posts with visual manual. Daily I opt for versatile, good quality items that can be easily mixed with one another. I firmly believe that all the pieces chosen by me are staple must-have pieces. I don't follow trends and always try to stay close to classy looks and simple useful solutions. Would you add anything the the above lists? 
___________


Zdecydowałam się zgromadzić wszystkie niezbędne elementy garderoby w krótkiej serii wpisów z obrazkową check-listą. Na co dzień stawiam na uniwersalne rzeczy dobrej jakości, wierzę że posłużą dłużej i można je z łatwością ze sobą mieszać. Wydaję mi się, że wszystkie przedstawione przeze mnie elementy są absolutną bazą funkcjonalnej 'szafy'. Osobiście przestałam podążać za trendami już dłuższy czas temu, nie sprawdzało się to u mnie. Odnalazłam swój styl, który jest raczej nieskomplikowany, wierzę w proste rozwiązania i klasykę w ubiorze. Dodalibyście coś jeszcze do mojej listy niezbędników? Kolejna część pojawi się wkrótce. 

3 comments:

  1. These are definitely important essentials! Great list!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super pomysł :) Zwłaszcza dla mnie,bo czasem się dziwię że nie mam w szafie jakiejś proste rzeczy.

    ReplyDelete
  3. Ja za golfami akurat nie przepadam! Czekam na ciąg dalszy :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top