Facebook Instagram Instagram

.

.
.

CURRENT CRAVINGS

Thursday, 20 October 2016



My biggest current craving is to make my wants few.

I'm still trying to minimalise the number of things in my wardrobe. Yes, it's a time-consuming process. But i's really worth it and I'm on a good way. Making my wants few is becoming easier when I know the value of high quality items. I also know that it's worth saving up for something a bit more expensive, long-lasting and versatile even if it takes time and some self-sacrifice.

_________


Moim największym pragnieniem jest zmniejszanie liczby moich pragnień.

Wciąż próbuję minimalizować ilość rzeczy w mojej garderobie. Tak, jest to bardzo czasochłonny proces. Sądzę jednak, że warto i jestem na dobrej drodze do zamierzonego celu. Zmniejszanie ilości pragnień czy zachcianek staje się łatwiejsze gdy poznamy wartość rzeczy dobrej jakości. Doszłam też do wniosku, że warto odkładać na coś nieco lepszego, droższego, trwalszego i oczywiście klasycznego, nawet jeśli czasem potrzeba na to  trochę więcej cierpliwości i wyrzeczeń.

Current cravings: a woolen scarf COS | suede boots ATP Atelier | perfume CHANEL no 5 | earrings APART | leather gloves COS | cashmere sweaters FILIPPA K


5 comments:

  1. Tylko te Twoje pragnienia są tak uniwersalne, że wręcz niezbędne :) piękny szal, kolczyki, rękawiczki i sweterki. Ja szukam wciąż idealnego bezowego/camelowego płaszcza i beżowego szalika. Dobrej jakości w przystępnej cenie i w idealnym fasonie tak ciężko szukać ;-)

    ReplyDelete
  2. Mega fajne buty ;) podoba mi sie to ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. Ja chyba w tym dążeniu do minimalizmu zatrzymałam się pośrodku i to jest dobre miejsce dla mnie.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top