Facebook Instagram Instagram

.

.
.

AUTUMN MOOD

Sunday, 9 October 2016


Feeling the autumn vibes puts me into autumnal mood. I guess I could spend the upcoming months wearing cosy knits and black skinny jeans paired with suede boots on repeat. And it seems I'm mature enough to wear turtle necks (which I used to despise...).  These quiet days on the blog are caused by work overload, I'm doing my best to post as often as possible.
_________

Jesienna pogoda wprowadziła mnie na dobre w typowo jesienny nastrój, co za tym idzie moje ubiorowe wybory zmieniły się. Wydaje się, że nadchodzące miesiące mogłabym przechodzić w  ciepłych swetrach, czarnych jeansach i zamszowych botkach. Wygląda też na to, że dojrzałam już do noszenia golfów, którym bacznie teraz się przyglądam a zwykłam ich bardzo unikać. Moja rzadsza obecność na blogu spowodowana jest nawałem pracy i obowiązków zawodowych. Robię co w mojej mocy by dodawać wpisy jak najczęściej. Ściskam!


VAGABOND boots | TOPSHOP jeans | GUCCI bag | APART ring | CHANEL nail polish

4 comments:

  1. SOHO <3 marzy mi się strasznie, ale chyba nigdy nie uzbieram :) sweterek też piękny no i botki.

    ReplyDelete
  2. Jesienny nastrój atakuje wszystkich zwłaszcza przy tak deszczowej pogodzie :(

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top