Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

TAKE IT EASY

Monday, 15 August 2016


White long blazer has been my go to piece this cold summer, still I haven't shown it on the blog yet. Today, it is its opening night, then.  I don't like looking over-dressed on every day basis. That's why I opt for a more relaxed or casual way of wearing this blazer. With girlfriend jeans, a simple tee and black accessories it looks simply the best. Well, recently I've realised that I feel best wearing only three colours. Today it's all about white, black and blue. It's not a big discovery yet it always works for me. Having more colours seems strange to me now. I do recommend checking out the trio rule. See you around!
________

Biała marynarka to moja ulubiona i często używana część garderoby tego chłodnego lata. Nie miałam jeszcze sposobności pokazać jej na blog, więc właśnie dzisiaj ma swoją premierę. Nie lubię wyglądać na przesadnie wystrojoną, czy zbyt elegancką na co dzień. Dlatego ubierając marynarkę, która siłą rzeczy należy do eleganckich, przełamuję całość elementami na luzie. Doskonale sprawdzają się tutaj jeansy typu girlfriend i prosty t-shirt oraz czarne dodatki. Wprost idealnie. Jeszcze jedno, ostatnio zwróciłam uwagę na pewien szczegół. Najlepiej czuję się mieszając ze sobą i noszą nie więcej niż trzy kolory. Dzisiaj jest to biel, czerń i ciemny niebieski. Nie jest to nic odkrywczego, ale wprowadza to pewien ład do stroju i sprawdza się u mnie. Każdy kolejny kolor wydaje mi się zbędny. Polecam przetestować zasadę trio na sobie. 

I'm wearing: ZARA blazer | MANGO bag, jeans | H&M shoes

photography by my Love

7 comments:

  1. Uwielbiam Twój elegancki klasyczny styl ;) Perfekcyjnie <3
    http://worldbymyy.blogspot.com/2016/08/sunnydress.html

    ReplyDelete
  2. Jestem na TAK, baaardzo na TAK! :) marynarka prezentuje sie zjawiskowo.

    ReplyDelete
  3. Jeśli miałabym pisać co najbardziej mi się z Tobą kojarzy w kwestii stylu, to zawsze to będzie właśnie prostota i umiar - Twoje zestawy są zawsze minimalistyczne, ale "normalne", nadające się po prostu do wyjścia z domu i pójścia między ludzi.
    Nie jest to ten rodzaj minimalizmu piękny i skrojony z samych czystych form ale widowiskowy - wiesz, o czym mówię.
    JEst pewien typ minimalu, który w swoim pięknie i kunsztowności (zwykle elegancki) nadaje się tylko na sesję.

    U Ciebie jest życiowo.
    I za to Cię cenię!
    Bo taki look jest o wiele łatwiejszy do osiągnięcia i rzeczywiście możesz być inspiracją dla wielu osób, które dążą do osiągnięcia takiego efektu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za Twoje słowa, fajnie jest wiedzieć, że to co robię spotyka się z takim odbiorem. Sama chyba lepiej nie mogłabym tego ująć, to mój taki minimalizm funkcjonalny czy użytkowy, ten bardziej posągowy też mnie urzeka ale nie przyda mi się w codziennym życiu :) Dziękuję jeszcze raz! :*

      Delete
  4. Zasada trzech kolorów to naczelna zasada, żeby wyglądać schludnie, klasycznie i elegancko. Piękna ta Twoja marynarka. Też mam białą marynarkę w szafie, ale krój już trochę niedzisiejszy, więc muszę poszukać czegoś nowego.

    ReplyDelete
  5. Słyszałam kiedyś o zasadzie trzech kolorów, dzięki temu całość jest spójna i istnieje mniejsze prawdopodobieństwo przesadzenia... Na szczęście Tobie to nie grozi, bo wyglądasz świetnie! Schludnie, kobieco z odrobiną elegancji i na codzień, np. spacer z psiakiem :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top