Facebook Instagram Instagram

.

.
.

PORTO SANTO

Saturday, 30 July 2016


All good things come to an end. Our wonderful holiday in Madeira island is over. But it's not that painful knowing that there are far better things ahead. Today just a few photos from amazing Porto Santo island that we visited during our stay in Portugal. It's heaven on earth, I'm sure. With its wide golden sandy beach and crystal blue water it's simply breath-taking. The atmosphere on the island is special, so intimate, calm and peaceful. We spent there one full day of our holiday, taking the Porto Santo Line ship to get there and enjoy its beauty. Visiting this place was one of my dreams, and came true thanks to the most important person in my life. Okey, as to the look it's my iconic holiday attire. I  wore these blue denim shorts with a white top/blouse/shirt day after day. Sorry about my hairstyle, after my long swim in the ocean it's just salty water, sand and sun-kissed.

______________

Wszystko co dobre szybko się kończy. Nasze cudowne wakacje na Maderze niestety też dobiegły końca. Ale nie jest to tak bolesne wiedząc, że przed nami tyle wspaniałych rzeczy. Ale o tym wkrótce.  Dziś kilka zdjęć z przepięknej wyspy Porto Santo, spędziliśmy tam jeden dzień z naszego pobytu w Portugalii. Według mnie to raj na ziemi. Wyspa ta słynie z szerokiej i długie plaży z piękny złotym piaskiem i krystalicznie czystą błękitną wodą. Miejsce zapierające dech w piersiach. Atmosfera jest tam wyjątkowa, jest tak spokojnie, jakby czas był iluzją a zmartwienia nie istniały. Momentami miałam wrażenie, że jesteśmy tam tylko my dwoje. By dostać się na wyspę, musieliśmy popłynąć z Madery statkiem Porto Santo Line. Rejs był burzliwy, ale marzyłam o tym by odwiedzić to miejsce i moje marzenie ziściło się dzięki najważniejszej osobie w moim życiu.  Okey, nawiązując do stroju, muszę przyznać, że to mój uniform wakacyjny. Dosłownie każdego dnia nosiłam te błękitne jeansowe szorty, na górę zakładając biały top, bluzkę czy koszulę. Mam trochę nieokiełznaną fryzurę, nie ukrywam, że spędziłam tamtego dnia trochę czasu pływając w oceanie, włosy są więc pod wpływem morskiej soli, piasku i słońca.


I'm wearing: TOP SHOP shorts | ZARA top | MANGO bag


PHOTOGRAPHY BY MY LOVE

2 comments:

  1. Pięknie wyglądasz na tle tych wakacyjnych widoków!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top