Facebook Instagram Instagram

.

.
.

READY TO WEAR

Saturday, 25 June 2016



This airy lace blouse with belly sleeves has become my favourite recently.  I keep the rest of clothes rather simple, and let the blouse play the main role. Skinny blue jeans and suede flats are a really fine basis.  It's summer yet I took a strong liking to dark burgundy nails, the Essie Wicked nailpolish seems almost black. It's elegant and chic, and quite longlasting. Have a good weekend.

_________

Ta przewiewna bluzka z rozkloszowanymi rękawami stała się ostatnio moją ulubioną. Przy tak wyróżniającej się górze (koronka, rękawy), resztę ubioru warto utrzymać w prostym stylu, pozwalając bluzce grać pierwsze skrzypce. Dopasowane niebieskie (klasyczne!) jeansy i zamszowe baletki są idealną bazą.  Mimo upalnego lata, które kojarzy się z jasnymi barwami, ostatnio bardzo upodobałam sobie ciemny bordowy kolor na paznokciach. Odcień Wicked marki Essie, wpada prawie w czerń i trzyma się przyzwoicie długo na paznokciach, prezentując się niezwykle elegancko. Życzę Wam udanego gorącego weekendu!



H&M lace blouse | MANGO jeans, bag | REPETTO ballerinas

4 comments:

  1. Bluzka jest naprawde swietna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  2. ja właśnie szukam jakiś dobrych jakościowo balerin :) bo te z h&m są cudowne, ale szybko sie rozwalają. Coś polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te z H&M faktycznie mają krótką żywotność, ale nawet jeśli nie są wykonane ze skóry, to są mega wygodne. Nie miałam jeszcze niewygodnych butów z H&M, a mam kilka drogich skórzanych par, w których ledwo da się chodzić :) Jeżeli o mnie chodzi, często znajduje fajne skórzane i jakościowo dobre baleriny na Zalando. Jest tam sporo włoskich czy hiszpańskich marek, sama mam jedne z Zalando Iconics i polecam.

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top