Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

OFF SHOULDER

Thursday, 2 June 2016



Last couple of weeks turned out to be quite warm, it's real summer actually. And I don't mind it. That's why I could put on my new off-shoulder blouse that I purchased a longer while ago. Off-shoulder trend is pretty popular at the moment, still I believe we should be careful with these kind of things, casue they come and go. It's always better to invest in one 'trendy' piece of the season that will stand out and keep the rest casual, simple and versatile. On repeat. What's your favourite trend of the season?

_______

Ostatnie tygodnie okazały się być bardzo ciepłe, wręcz letnie. Bardzo mnie to cieszy, długo czekaliśmy na taką pogodę. W końcu mogłam ubrać moja nową bluzkę lekko odkrywającą ramiona. Kupiłam już dłuższą chwilę temu. Trend na rzeczy odkrywające ramiona jest ostatnio bardzo popularny. Przypadł mi do gustu lecz osobiście uważam, że lepiej być ostrożnym z takimi z tego typu modowym 'szałem'. Trendy przychodzą i odchodzą, warto więc zdefiniować swój indywidualny styl i  podążać w jego kierunku. Co roku lubię wzbogacić moją garderobę o jeden element, który wpisze się w aktualne trendy i tym samy wkomponuje się w resztę moich rzeczy. Moje ubrania są raczej stonowane, proste i  uniwersalne, tego będę się trzymać. Jakie są Wasze ulubione trendy tego sezonu?

I'm wearing: ZARA jeans | MANGO bag | H&M blouse

photography by my Sister

5 comments:

  1. This outfit is perfect! That off the shoulder top looks so good on you :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. możesz dać link do dzinsow? nie mogę ich namierzyć na stronie;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie widziałam ich online, więc nie pomogę :(

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top