Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

ENSEMBLE NO. 1

Sunday, 15 May 2016


That's my ensemble no. 1. I could wear this pair of relaxed jeans with various tops every single day. Such a classy pair is a perfect base for multiple looks. The thing is just to change your accessories, with a grey/white/black t-shirt on repeat and classy shoes - you can never go wrong. These suede block heel shoes are going to be a necessary pop of colour in my rather restrained colour palette wardrobe. And they are so comfortable! Have a nice and peaceful Sunday. For me it's time to work a bit. 

______

Oto mój strój numer jeden. Klasyczne jeansy o luźnym fasonie mogłabym nosić codziennie. Stanowią idealną bazę do wielu ubiorów. Sekret tkwi w odpowiednim dobieraniu akcesoriów, razem z szarą/białą/czarną górą i klasycznymi butami - zawsze będziemy wyglądać stosownie i dobrze. Zamszowe buty na niskim słupku, dzięki swojemu kolorowi, będą uzupełnieniem mojej raczej stonowanej palety kolorystycznej, której jestem wierna każdego dnia. Do tego są bardzo wygodne. Życzę Wam spokojnej niedzieli. Ja po krótkiej przerwie na hobby, zabieram się za pracę. 

I'm wearing: MANGO trench coat, jeans and shoes | ZARA top


photography by my Love

4 comments:

  1. Such a great outfit! I love that bag and those gorgeous shoes :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja ostatnio doczepiłam się do dość eleganckich szarych spodni o długości 7/8 z h&m kids i nie zdejmuję ich od zimy prawie wcale haha :D

    ReplyDelete
  3. A dla mnie nr jeden to zdecydowanie Twoje buty <3
    Pozdrawiam,
    Madlen

    ReplyDelete
  4. Jestem ogromną miłośniczką beżowego trenczu! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top