Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

READY TO WEAR

Friday, 29 April 2016

A quick dose of inspiration before starting this long May weekend. I'm heading to the seaside with my boyfriend and our friends. I hope the weather will be amazing. I'd love to get some sunshine, sea breeze and relax a bit.  Even if it's still not warm enough to fully enjoy the sea, I feel it's going to be a great time.  After reacharging my batteries I'll be ready to rock office looks like the above one again. What are your weekend plans?  

________

Dziś szybka dawka inspiracji w postaci przygotowanego przeze mnie zestawu. Jutro zaczynam majówkę, wyruszamy nad morze razem ze znajomymi. Mam nadzieję na udaną pogodę (jesteśmy przygotowani na najgorsze!). Chciałabym nacieszyć się choć trochę słońcem, morskim powietrzem i odpocząć.  Nie jest jeszcze na tyle ciepło by w pełni cieszyć się polskim morzem, ale czuję, że będzie świetnie. Po naładowaniu baterii na łonie natury, będę znowu gotowa wskoczyć w bardziej biurowy look jak propozycja ze zdjęcia. Jakie są Wasze plany na długi weekend?


ZARA blazer | MANGO jeans, boots | H&M t-shirt | GUCCI bag | APART earrings

5 comments:

  1. Jak się nazywa model tych spodni? :)

    ReplyDelete
  2. Jest to model Olivia, szczerze polecam, mój ulubiony :)

    ReplyDelete
  3. Buciki i marynarka wyglądają obłędnie!

    ReplyDelete
  4. cudowna jest ta torebka :)

    ReplyDelete
  5. Ja niestety w długi weekend pracowałam, ale mam zamiar odbić sobie w kolejny.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top