Facebook Instagram Instagram

.

.
.

#SNEAKERS VIBES

Tuesday, 29 March 2016


Moje cztery typy sportowego obuwia na wiosnę są proste, klasyczne i wszystkim pewnie dobrze znane. Popularne czarne Conversy, które będą pasować do wszystkiego i wpiszą się w obecny trend łączenia sportowych butów z eleganckim strojem. Białe skórzane Vagabond, są modelem tak ponadczasowym, że dodatkowy komentarz jest zbędny. Niebawem pojawią się w stylizacji z beżowym trenczem. Te różowe to chyba tylko moje widzimisię, bo na co dzień stawiam na stonowane kolory. Tym razem moda na pastelowy róż chwyta mnie za serce, byłyby idealnym uzupełnieniem mojej palety barw. Na koniec wygodne i lekkie Supergi, których nie powinno zabraknąć w mojej szafie latem. Jak Wam się podobają? 

7 comments:

  1. te różowe<3 ale ich cena powala

    ReplyDelete
  2. Dla mnie trzecie od góry najlepsze, aczkolwiek wszystkie fajne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  3. Pierwsze mam, ale czerwone :) Ostatnie wpadły mi w oko, więc chyba się za takimi rozejrzę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top