Facebook Instagram Instagram

.

.
.

GOOD TO SEE YOU

Sunday, 20 March 2016


After many months of cold and darkness, here comes the Spring. I have been counting down the days and I'm so glad to wear a bit lighter clothes again. With the new season I'm really looking FORWARD to having more energy and positive thoughts. Also getting much more sunshine so I finally feel comfortably warm again. I'm in the mood for Spring clean-up, since I'm this kind of person who really enjoys cleaning, organising and getting ready for something. We've got another important thing to do, it's choosing our summer holiday destination! I'm so excited cause this thing is going to give me a powerful energy injection. Wish all of you a lovely Sunday evening. Now, a bit of 'me time' so as the new week is easier to start.
_________

Po wielu miesiącach zimna i ciemności, czas na nadejście wiosny. Odliczałam dni do tego momentu już od dawna. Cieszę się myśl o lżejszych strojach, kurtkach i butach. Z nadejściem nowej pory roku, mam nadzieję, na nieco więcej energii i pozytywnych myśli. I oczywiście sporo słońca, bo chcę znowu poczuć to komfortowe ciepło, którego chronicznie mi brak. Naszedł mnie już humor na wiosenne porządki, jestem jedną z tych osób, które czerpią przyjemność ze sprzątania, organizowania i wielkich przygotowań do 'czegoś'. Mamy jeszcze jedno bardzo ważne zadanie do wykonania, chyba najprzyjemniejsze. Czas wybrać miejsce na letnie wakacje! Sama myśl jest dla nie bardzo ekscytująca, bo świadomość zbliżających się wakacji daje olbrzymi zastrzyk energii witalnej. Tymczasem życzę Wam udanego niedzielnego wieczora. Teraz czas na 'chwile dla siebie' by lepiej wejść w nowy tydzień.

I'm wearing: MANGO jeans, leather jacket, bag | H&M cashmere sweater | LACOSTE sneakers

photography by my Love

7 comments:

  1. Świetna stylizacja :) Z niecierpliwością czekam na wysokie temperatury na dworze. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękna stylizacja! Rewelacyjne połączenie!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    ReplyDelete
  3. jak zwykle super :) ja właśnie poluje na białe tenisówki,ale takie co sobie upatrzyłam troche kosztują i chyba musze troche na nie poczekać :D

    ReplyDelete
  4. U mnie już trzeci dzień słońce za oknem - cudownie, że wiosna już przyszła.

    ReplyDelete
  5. Kurtka obłędna i torebka! ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top