Facebook Instagram Instagram

.

.
.

FRENCH CHIC #1

Sunday, 6 March 2016


Starting the french wardrobe series has been my intention for a while. Finally,  I decided to settle down to it. When I think about french chic, certainly stripes are the first thing that comes to my mind.   I love them, wear them daily and for sure I can never have enough of them. That's at least what my boyfriend suggests every time I get another striped top into my hands while shopping. Finding this perfect one isn't easy, it seems to be a never-ending pursuit. It should be of high quality, cotton-made, just a bit oversize, and I prefer it long. I often get my striped tops from H&M, Zara and Mango. I've heard that COS offers pretty striped items, too. There are multiple ways of wearing stripes, my favourite is matching a striped blouse with leather skinny pants. To cut a long story short, a striped top is my number one element of minimal and classy '7 pieces french wardrobe'. 

_______


Rozpoczęcie serii wpisów dotyczących francuskiej garderoby chodziło mi po głowie już od bardzo dawna. W końcu postanowiłam się do tego zabrać. Kiedy myślę o francuskim szyku, pierwsza rzecz jaka przychodzi mi do głowy to paski. Uwielbiam je, noszę niemal codziennie i nigdy nie mam ich dość. Tak przynajmniej uważa mój chłopak, a gdy oglądam podczas zakupów kolejną pasiastą rzecz, słyszę, że przecież taką właśnie już mam. Trochę w tym prawdy ale wynika to z tego, że znalezienie porządnej prostej bluzki czy swetra w paski to wyzwanie. Szukam zawsze rzeczy dobrej jakości (która po praniu będzie jeszcze nadawała się do ubrania), wykonanych najlepiej z bawełny (staram się unikać sztucznych włókien, jak tylko to możliwe). Jeśli chodzi o sam fason idealna bluzka w paski jest odrobinę luźniejsza i dłuższa.  Często zaopatruję się w tego typu rzeczy w H&M, Zarze oraz Mango. Słyszałam, że COS oferuje też bardzo fajne jakościowo rzeczy w paski różnego rodzaju. Sposobów na noszenie tego wzoru jest mnóstwo. Do moich ulubionych należy zestawienie ze skórzanymi dopasowanymi spodniami. Krótko mówiąc, bluzka w paski to moim zdaniem element numer jeden, w drodze do stworzenia minimalistycznej i klasycznej francuskiej garderoby z przysłowiowymi siedmioma rzeczami.

I'm wearing: ZARA leather panst, boots | H&M striped blouse | KRUK jewellery

photography by my Love

3 comments:

  1. I love this concept! The stripes are simple but super chic. Very French!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz! Tak samo uwielbiam paski i mogłabym chodzić w pasiastych rzeczach na okrągło. Mój Jacek puka się w głowę, widząc kolejne ubrania w tym wzorze :)

    ReplyDelete
  3. Paski i czerwone usta to esencja kobiecości :) bardzo mi sie podobasz w tym wydaniu! Jak zwykle emanujesz klasa :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top