Facebook Instagram Instagram

.

.
.

CRAVING FOR SPRING

Friday, 11 March 2016


Posting my seasonal cravings has become a tradition here.  I do enjoy creating sets of things that I would love to wear. Season by season I get new ideas, a sort of new sense of fashion as well. My style evolves and I can proudly admit that now I'm more conscious of what suits me best. Today, I'm showing some basic things that are about to make the spring time even better for me. I literally don't need anything else as the items  pictured above all go together in so many combinations. Remember that with good basics you will have endless options.  

The hottest trends for the forthcoming months of bliss and sunshine are about off-shoulder tops, which you can already find in most shops.  I'm so much into white leather sneakers that can be worn with casual and elegant sets. I just ordered them and really can't wait to wear them with a beige trench coat and skinny jeans.  I will never say no to suede footwear, that's my greatest addiction. Black pointed Chloe ballerinas are just to die for. I just wish these were a bit cheaper.  I can't imagine Spring without light looks where a grey cashmere jumper is starring. What are you favourite trends this season?

COS - trench coat | APART - earrings | CHLOE pointed flats | MANGO jeans | ZARA boots | H&M off-shoulder top, white sneakers

___________

Wpisy dotyczące moich modowych słabości na poszczególne pory roku, stały się już na blogu tradycją. Przygotowywanie tych wizualnych zestawień, jest dla mnie ogromną przyjemnością, a nawet formą relaksu.  Co roku przybywa mi pomysłów, a moje poczucie estetyki i postrzegania mody zmienia się. Mój styl ewoluuje i muszę przyznać, że jestem już naprawdę świadoma tego co mi służy. Dziś prezentuję kilka elementów, które sprawią, że wiosna będzie jeszcze piękniejsza. W zasadzie na powyższej grafice widnieje wszystko czego mi potrzeba do stworzenia fajnych wiosennych zestawień. To wszystko za sprawą tego, że wszystkie te rzeczy pasują do siebie nawzajem. I właśnie o to chodzi. Pamiętajcie, że posiadanie dobrej bazy, daje nam niekończące się możliwości. 

Do moich ulubionych trendów nadchodzącego sezonu, przepełnionego szczęściem i dostatkiem słońca należą bluzki odkrywające ramiona, można je dostać w większości sklepów. Sama od dłuższego czasu posiadam sukienkę o takim fasonie.  Kolejna rzecz, która bardzo mi się spodobała to białe minimalistyczne tenisówki, które nosimy na sportowo i elegancko. Nie mogę się doczekać aż założę je razem z beżowym trenczem i jeansowymi spodniami. Nigdy nie oprę się zamszowemu obuwiu, to już uzależnienie, żadne tworzywo nie wygląda na nodze tak świetnie jak zamsz. Te piękne baletki ze szpiczastym noskiem chodzą za mną już od dawna. Szkoda, że nie są troszkę tańsze. Wiosny nie wyobrażam sobie także bez lekkich stylizacji, gdzie główną rolę gra szary kaszmirowy sweter. Jakie są Wasze ulubione trendy na najbliższy sezon? 


COS - płaszcz | APART - kolczyki | CHLOE baleriny | MANGO jeansy | ZARA botki | H&M bluzka, tenisówki 

7 comments:

  1. great selection!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Takie botki beda rowniez dla mnie must have :) tak cos czuje ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  3. Też mam niewytłumaczalną słabość do zamszowych butów. Większość mam właśnie takich.

    ReplyDelete
  4. Balerinki mnie zachwyciły i rzeczywiście... szkoda, że nie są ciut tańsze :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top