Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

SECRETLY COVETED

Sunday, 7 February 2016



Just a few things I'm secretly coveting at the moment.  The block heel shoes took my heart right away. These are going to be my favourite trend of the season. And they are suede which makes my falling for them even stronger. The tops are simply basics that I'd wear day by day with a pair of deep blue jeans. A few drops of Chanel No. 5 and this soft nude pink lipstick on the lips would make everything so much easier.  For me, that's perfection.

______

Dziś kilka rzeczy, których ostatnio sekretnie pragnę. Buty na niskim obcasie 'klocku' skradły moje serce jak tylko je ujrzałam. Będzie to zdecydowanie mój ulubiony trend tej wiosny. To, że wykonane są z zamszu jeszcze bardziej potęguje moje uczucia.  Do założenia na górę klasyczne propozycję, które stanowić będą zgrany duet z parą obcisłych niebieskich jeansów.  Mogłabym ubierać się tak codziennie. Całość koniecznie dopełniłabym kilkoma kroplami Chanel No. 5 i delikatną bladoróżową szminką. I wszystko od razu zdaje się być prostsze. Dla mnie to czysta perfekcja. 


MANGO camel shoes, black blouse | H&M black shoes, cashmere sweater, silk tee | CHANEL perfume, lipstick


4 comments:

  1. O, takie buty to i mnie by się przydały. Zwłaszcza do pracy.

    ReplyDelete
  2. Buty niestety nie przypadły mi do gustu... Ale do co reszty, jestem bardzo na tak! :)

    ReplyDelete
  3. Piękne swetry! Gdzie można takie kupić? :)

    ReplyDelete
  4. Beżowy sweterek z H&M pochodzi z poprzedniej kolekcji i jest już niedostępny :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top