Facebook Instagram Instagram

.

.
.

ADRIENNE

Sunday, 28 February 2016


Just a quick hello today. I'm sending the last bits of good energy from my bed. I'm down with some terrible flu. These things, like a cold or influenza rarely get me down, but the moment they do, it's game over. Lately I've been struggling a bit on various areas of my existence. Yet, I'm positive and looking forward to spring already. Only three weeks left! Following this positive way of thinking let's enjoy a few shots of my daily uniform and all time favourite outfit taken literally from tumblr walls. I love it to bits. If you still don't own a striped shirt like this one, it's about time to change it. As for me, it's about time to take a power nap. Kisses!

_______

Dziś ekspresowe przywitanie i zwięzła notka. Wysyłam do Was już ostatki mojej pozytywnej energii prosto z łóżka.  Rozłożyło mnie zupełnie jakieś okropieństwo. Grypy i przeziębienia raczej trzymają się ode mnie z daleka, ale gdy już mnie dopadną, to koniec. Ostatnio ogólnie jakieś negatywne wibrację krążą wokół mnie i mam kilka trosk. Ale wciąż pozytywnie myśląc idziemy do przodu, to co złe nie ma prawa przyćmiewać tylu dobrych rzeczy, które przecież dzieją się równolegle. Nie mogę doczekać się wiosny, jeszcze tylko 3 tygodnie. Chyba zacznę odliczać dni jak dziecko do urodzin, będę skreślać krzyżyki w kalendarzu. Tym pozytywnym sposobem przejdźmy do sedna, czyli zdjęć. Dzisiaj kilka ujęć jednego z moich ulubionych strojów dnia, który można zobaczyć na setkach profili na tumblr. Klasyka i wyrafinowanie. Jestem zakochana w takich setach, oversize'owa koszula i obcisłe spodnie. Jeżeli nadal nie masz w swojej szafie tej uniwersalnej koszuli w paski, najwyższa pora to zmienić. Na mnie już też pora, czas na drzemkę, która mam nadzieję postawi mnie na nogi. Buziaki!

I'm wearing: H&M striped shirt, suede block heel shoes | MANGO jeans | MK watch | CHANEL lipstick (Coco Rough, Adrienne)

photography by my Love



9 comments:

  1. Zdrówka.
    Ja właśnie planuję zakup takiej koszuli
    pozdrawiam MARCELKA♥

    ReplyDelete
  2. pretty girl!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I ja zawzięcie odliczałam do swoich - jutrzejszych - urodzin, ale na szczęście już marzec, więc wiosno przybywaj! Wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete
  4. Perfekcyjnie! Świetne buciki i biżuteria <3

    ReplyDelete
  5. Życzę Ci dużo zdrówka. My też już się wychorowaliśmy w tym sezonie.

    ReplyDelete
  6. Hej! Czy mogłabyś poszukać tej koszuli na h&m online? jest piękna jak i cała stylizacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest dostępna online, już kiedyś szukałam. Bardzo dziękuję :) pozdrawiam

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top