Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

LONG TIME NO SEE

Saturday, 16 January 2016



Long time no see, so to speak. I'm so so sorry and I even feel guilty because of that. New Year hasn't started exactly as I planned. Lots of work, stress and some bad health problems to face. Well, it seems that this year is going to be a bit bumpy if it comes to the last issue. Anyways, I'm not here to complain or make excuses. I managed to bounce back and, more or less, I'm ready to continue the journey into 2016. What are your New Year's resolutions? Do you have a careful plan for being a better version of yourself? I've got some 2016 wishes and dreams which are coming online real soon. I'm working on it right now. I love this kind of motivational & inspirational posts. That's why I'd love to make some blog resolutions, too. Some new themes and series, the ideas that keep spinning in my head. Most important, blog regularly, cause that's the thing that makes me happy. Ohh, it feels so good to be back! Kisses!
______

Od ostatniego wpisu minęła niestety dłuższa chwila. Przyznam, że było mi bardzo źle z tego powodu, wręcz dręczyły mnie wyrzuty sumienia, bo wiem, że wiele osób zaglądało tutaj mimo mojej nieobecności. Nowy rok nie zaczął się dla mnie tak jak to sobie zaplanowałam. Bardzo dużo pracy (to akurat jest aspektem pozytywnym…), co za tym idzie stres, a na dodatek problemy zdrowotne. Jak wszystko nałoży się na siebie, można zwątpić. Wygląda na to, że ten rok będzie niestety u mnie związany z ogarnianiem zdrowia. Stres mi nie służy.  Jednak, nie zamierzam narzekać czy szukać usprawiedliwień dla mojej nieobecności. Udało mi się pozbierać i jestem 'mniej więcej' gotowa by kontynuować podróż w 2016. Jak tam Wasze postanowienia noworoczne? Udało się stworzyć skrupulatny plan zmiany na lepsze? Ja mam kilka życzeń i marzeń na ten rok, pracuję już nad wpisem poświęconym temu zagadnieniu. Bardzo lubię motywacyjne, inspirujące do działania wpisy na innych blogach. Chcę u siebie zamieszczać więcej takich notek. Stąd też kilka postanowień dotyczących bloga. Nowe tematy i serie, mam sporo pomysłów, które oby tylko udało się wcielić w życie. Najważniejsze, regularnie aktualizować bloga, bo ta najmniej ważna i jednocześnie najważniejsza część mojego życia, uszczęśliwia mnie  i odpręża. Cieszę się, że wracam do gry. Buziaki!

I'm wearing: MANGO coat, sweater, jeans, bag | ZARA boots

photography by The Cat

5 comments:

  1. great winter look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stylizacja jak najbardziej na plus!:)

    PS: dużo zdrowia. Mam nadzieję że będziesz tutaj częściej:)

    ReplyDelete
  3. Bardzo dziękuję :) Taki mam zamiar!

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki za systematyczność :) co do postanowień - w sumie u mnie ciezko to tak nazwac, po prostu mówię sobie, co chce osiagnac w tym roku i staram sie do tego dążyć :) już udalo mi się zdobyc certyfikat z systemów bezpieczenstwa zywnosci, takze jeden cel osiagniety :)

    ReplyDelete
  5. fajnie że już jesteś! śliczny płaszczyk :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top