Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

I, I FOLLOW

Sunday, 24 January 2016

 'the cost of not following your heart is spending the rest of your life wishing you had…'

I always do follow my heart or this inner voice that gets more or less talkative at times.  I think it's just intuition. It has never let me down and is very helpful in daily life. Intuition tells me who is good or bad to be around, where I should go, or if I could wait a bit longer with doing something. Listening to this voice inside means being ok with myself and who I am. It really gives me confidence, having this sort of ability. I know that not everybody has this 'character' feature. I guess it's the matter of knowing oneself really well, having the so called trust. Do you follow your heart? Do you listen to this low sound of intuition? 
_______

Ja zawsze podążam za głosem mojego serca, za tym wewnętrznym głosem doradcą, który bywa bardziej lub mniej rozgadany. Myślę, że to jest po prostu intuicja, która raczej nigdy mnie nie zawiodła.  Jej głos bywa bardzo pomocny w codziennym życiu. Podpowiada mi, kto jest 'dobry' a kto 'niewłaściwy' na mojej drodze, doradza gdzie powinnam się skierować i z czym jeszcze się wstrzymać.  Słuchanie tego głosu oznacza dla mnie bycie w zgodzie z samą sobą i tym kim jestem.  Nie każdy potrafi zrozumieć głos intuicji i nie każdy w ogóle go słyszy. Może to kwestia tego jak dobrze sami siebie znamy i sobie ufamy. Ta umiejętność, zdecydowanie dodaje mi pewności siebie. A Ty podążasz za głosem serca? Słuchasz tego cichego głosu intuicji?

I'm wearing: MANGO jeans, bag | ZARA shoes | H&M cashmere sweater

photography by my boyfriend <3



8 comments:

  1. cudo zestaw! szkoda tylko że u mnie sa takie dziwne piksele na zdjęciach :(

    ReplyDelete
  2. Dzięki! Piksele? U mnie wszystko wyświetla się normalnie, sprawdzałam na kilku komputerach i jest ok. Może blogspot coś szwankuje? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Podążam za glosem serca, chociaz przyznam, ze nie raz zaprowadzilo nie tam gdzie trzeba :P pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. Piękny zestaw. Też zazwyczaj kieruje się intuicją, choć czasem zdarza mi się zejść z odpowiedniej drogi.

    ReplyDelete
  5. Cudowna stylizacja, a od butów nie mogę oczu oderwać. Są świetne! I jeszcze jedno... piękna z Ciebie kobieta:))

    ReplyDelete
  6. O, ja zdecydowanie słucham intuicji. Zwykle mnie nie zawodzi. Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna wyglądasz , prosto i z klasą. Pozdrawiam Cię serdecznie a intuicja mi podpowiada często ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top