Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

2016 BE LIKE

Wednesday, 20 January 2016


I've been thinking about some new, special resolutions for this year. Yet, my cravings and dreams seem to be alike. There are a few sectors of my life that are most important, year by year I intend to improve them.  I have really good eating habits, with some dietary 'sins' from time to time. The thing is to find balance between what is healthy and what is extreme or crazy. I want to be more into right clean eating, listen to my body and do my best to keep it in good shape. It will be my health fight year, I'm going to find or make time for it.  Being as fit as a fiddle is the starting point of all things, remeber that. Travelling is one of the best pleasures in life. I'd love to go and see new places, I haven't been everywhere… still so many options on my list. I want to make it a rule, apart from this regular summer holiday, going somewhere like every three months, just for the weekend. It's healthy and necessary. Then, printing out some photos and creating albums. Oh, I'm fed up with digital pictures seen through the computer screen. I need some tangible, real evidence of my existence. I'm a traditionalist here. I'm happy having my own company and I want to grow it this year, this child of mine is already 'bigger' than I could have imagined, which makes me happy as a clam. Family that's the thing that should keep us all going. I want to cherish that and spend more time with my family. We should always make time for the things that matter. Sometimes there are no tomorrows. Finally, I'm going to start a new hobby, I simply want to try some new things. It might be yoga, fashion design lessons, cooking course,  or learning another foreign language. Sky is the limit! And on top of that I want to learn some new ways of saving money, so that I can add up a new big life resolution here in 2017. I'm waiting for your resolutions in the comments below!
______

Starałam się wymyślić coś nowego, specjalnego do listy moich tegorocznych postanowień. Doszłam jednak do wniosku, że moje pragnienia zwykle dotyczą pewnych stałych, ważnych dla mnie spraw. Wszystko to jest więc ze sobą powiązane, co za tym idzie pokrewne. Pragnę rozwijać to co mnie uszczęśliwia. To raczej takie uniwersalne kwestie. Dobre nawyki żywieniowe pielęgnuję od dawna, zdarzają mi się dietetyczne grzechy. Jednak wierzę w balans pomiędzy tym jak żyć zdrowo, a popadać w skrajności i dziwactwa. Chcę poszerzać swoją wiedzę na temat zdrowego trybu życia, słuchać swojego ciała i starać się utrzymać je w możliwie najlepszej formie. Rok stawiam pod znakiem dbania o zdrowie, muszę zorganizować na to sporo czasu.  Od zdrowia w końcu wszystko się zaczyna, a bez niego nie ma nic. Pamiętajmy. Podróżowanie to jedna z największych przyjemności w naszym życiu. Chciałabym oczywiście zobaczyć jakieś nowe miejsca. Postanowiłam wprowadzić nową zasadę, poza corocznym wyjazdem na wakacje, chce wybrać się kilka razy w roku gdzieś na weekend, na krótki wypad. Niech to będzie zdrowa i konieczna odskocznia od codzienności.  Kolejny plan dotyczy zdjęć, mam ich tysiące i marzy mi wydrukowanie wybranych i stworzenie albumu czy albumów. Jestem tradycjonalistką, męczy mnie już przeglądanie fotek w wersji elektronicznej, to nie to samo. Chcę mieć namacalny dowód moich wspomnień. Praca to jednak miejsce, w którym spędzamy większość naszego życia. Mam swoją firmę, którą zamierzam rozwijać i ulepszać. To takie 'moje dziecko', które jest już większe niż myślałam, że będzie, co mnie ogromnie uszczęśliwia.  Rodzina, to siła napędowa do życia. Zamierzam się tym cieszyć i spędzać więcej czasu z bliskimi. To liczy się dla mnie przede wszystkim, tu i teraz. Czasami nie możemy liczyć na jutro. Tak rodzina, ona, on, miniaturki i buldożki, ach! Na koniec jeszcze pasje i hobby. Chcę próbować nowych rzeczy, może będzie to joga, kurs projektowania odzieży lub gotowania, czy nauka kolejnego języka obcego. A tak w ogóle to zamierzam zająć się na poważnie oszczędzaniem żebym mogła w 2017 roku, dodać do tej listy kolejne ogromne marzenie.  Czekam na Wasze postanowienia, lubicie sobie coś planować i do tego dążyć? 

5 comments:

  1. My już zaczęłyśmy spełniać swoje noworoczne postanowienia :)

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  2. These are wonderful. I am with you. As great as digital photos are...I miss the old days of holding something in your hand.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Właśnie tak - nie robię postanowień noworocznych, bo one gdzieś się potem gubią, ale robię noworoczne PLANY, które potem realizuję.

    ReplyDelete
  4. Powodzenia w realizacji tych postanowień ;)

    ReplyDelete
  5. Święta prawda! ;-) Ciężko wytrwać w postanowieniach, ale siła asertywności jest kluczem do osiągnięcia sukcesu :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top