Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

2015 BEST LOOKS

Friday, 1 January 2016


Hello in 2016. It's incredible that time goes by so fast. Lots of things happened last year and I want to write a separate post concerning my feelings and thoughts about these. It was a good year for sure. Well one of the best I've had. Today just a quick review of what it looked like within the outfits shared on the blog. These are my favourite, it seems that black leather trousers and white jeans were my top loved and used items.  Also, many shades of grey since it's my all time favourite colour. Black and white with a pop of denim here and there is my standard.  The trends that I loved the most in 2015 were definitely lace-up flats, fringes and ripped trousers. I'm going to follow that trends path this year, as well.  New year is such a fresh beginning for everyone. I'm relaxed after this short  christmas-nye-holiday and ready to start and implement thousands of my new ideas. All the best for you! May it be an amazing year!
______

Witam w 2016 roku. Niesamowite jest to, jak czas szybko ucieka. Tak wiele rzeczy stało się w minionym roku, chciałabym poświęcić temu osobny wpis. Mam sporo przemyśleń oraz refleksji. To był na pewno bardzo dobry rok. Mogę przyznać, że jeden z najlepszych. Dzisiaj przygotowałam krótki przegląd moich ulubionych stylizacji prezentowanych na blogu w 2015 roku. Wygląda na to, że czarne skórzane spodnie oraz białe jeansy pojawiały się najczęściej. Królowały też odcienie szarości, to w końcu mój ulubiony kolor.  Czerń i biel to już standard, jeśli chodzi o moje wybory modowe. Nigdy nie zrezygnuję też z jeansu. Trendy jakie najbardziej przypadły mi do gust w ubiegłym sezonie to wiązane baletki, frędzle oraz spodnie z przetarciami. Już wiem, że będę po te elementy sięgać także w tym roku. Nowy Rok jest szansą na nowy początek dla każdego. To pewnego rodzaju motywacja by stać się jeszcze lepszą wersją siebie, zaczynamy przecież od nowa. Możemy więc wiele zmienić. Udało mi się zebrać trochę sił i odpocząć podczas tej krótkiej świątecznej przerwy. Jestem gotowa do działania i realizowania moich pomysłów. Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Oby był niezapomniany! 

Kot :*

10 comments:

  1. Wszystkie piekne, ale te z lata, w zwiewnych sukienkach spodobaly mi sie najbardziej - chociaz ich najmniej :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  2. Wszystkie mi się podobają!
    Daria, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, dużo szczęścia, zdrowia ( dla Ciebie i Freda).
    Pozdrawiam serdecznie,
    MaryM

    ReplyDelete
  3. Piękne stylizacje tworzysz będę obserwowała i zaglądała na Twój blog ,mam kilka ulubionych juz ;) Wszystkiego dobrego w tym 2016 ;)

    ReplyDelete
  4. Świetne stylizacje tworzysz będę bacznie obserować i inspirować się stylem ;)

    ReplyDelete
  5. U Ciebie zawsze mało kolorów, ale jest klasycznie i elegancko. Dla mnie bardzo inspirująco. Życzę Ci kolejnego tak pięknego roku.

    ReplyDelete
  6. Nawet nie jestem w stanie powiedzieć, która stylizacja podoba mi się najbardziej... Zawsze wyglądasz elegancko, kobieco i stylowo. Chętnie odwzorowałabym każdy zestaw! Jeśli już miałabym wybierać, to pewnie idealną stylizacją byłaby ta z białymi rurkami i beżową kurtką z Mango! Dzięki Tobie na tą kurtkę zachorowałam i cóż... zapolowałam na nią na answear.com i już do mnie jedzie :D

    Ps. Na moim blogu zadałaś pytanie o dostępność korektora z Nars. Można go kupić online na sprawdzonej stronie http://www.housebeauty.pl/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, że udało Ci się zdobyć tą kurtkę, świetna jest i już nie mogę się doczekać wiosny by znowu ją nosić :) Będziesz zadowolona :) Dziękuję za link do strony, zaraz sobie poszperam.

      Pozdrawiam, Daria

      Delete
  7. Piękne i zachwycające stylizacje... Jak zawsze! Uwielbiam Twój styl.

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. I love these clothes. Thanks for your recommend.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top