Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

GIFT GUIDE 2015

Wednesday, 9 December 2015


I've already got most of my Christmas gifts. Some of them are still just my ideas that I need to take care of.  I mean Santa Claus is responsible for that, of course. I think that the best presents are those which stay with us for long or remind us of the giver. It's a very personal thing and I believe that everyone can choose the best gifts for their loved ones. This way or another, here is a little helper, some ideas of mine. All of these options, have price equivalents, it depends if you want to splurge or save. Enjoy! 
_____
Na szczęście udało mi się nabyć już kilka prezentów, w niektórych przypadkach mam pomysły, które tylko i aż, muszę zrealizować. Święty Mikołaj musi się tym zając, rzecz jasna.  Uważam, że najlepsze podarunki to takie, które zostają z nami na długo i przypominają nam o osobach, od których je otrzymaliśmy. Prezenty to często bardzo osobista kwestia, głęboko wierzę w to, że każdy z nas sam najlepiej potrafi wybrać coś, z czego najbliżsi się ucieszą.  Tak czy inaczej, przychodzę dziś do Was z małą pomocą, to moje pomysły na prezenty. Każda przedstawiona rzecz ma swoje cenowe, droższe lub tańsze odpowiedniki, a moje propozycję mają jedynie Was zainspirować. 


4 comments:

  1. Przynajmniej połowę takich prezentów bym przygarnęła:D

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne prezenty! Ja osobiście cieszę się nawet z najmniejszych prezentów... Dla mnie liczy się gest:) pozdrawiam serdeczne najfajniejszą blogerkę z której czerpię inspirację!:*

    ReplyDelete
  3. Chyba wydrukuję to bliskim jako ściągawkę, bo chętnie przygarnęłabym wszystko :)

    ReplyDelete
  4. Chętnie bym przygarnęła szal i pomadkę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top