Facebook Instagram Instagram

.

.
.

THINGS CAN HAPPEN

Saturday, 3 October 2015


Here we've come, it's the last quarter of the year. I want to verify all my 2015 resolutions and try to make some of the remaining ones come true. There are many things I've accomplished and there are some that will have to wait for another year. Yet, there are many things that can still happen only if I want to. Here are my Autumn plans:

1. remember that we work in order to live not the other way round
2. find more time for the things I love doing like blogging, walking my dog, having me time and just living
3. take up some sports or activities to stay fit and healthy
4. find a hobby to share with my significant other
5. finally organise some space to educate myself (I want to study Spanish or take part in an  Italian cuisine cooking course)
6. finish all the books I've started reading…
7. control my stress levels, breathe deeply and remember that worrying is like walking with an umbrella waiting for the rain, right?

Are you with me?
______

Zbliżamy się do końca tego roku, ostatni kwartał już się zaczął. Dla mnie to czas na to, by zweryfikować moje noworoczne postanowienia i postarać się wycisnąć coś jeszcze z tego 2015 roku. Wiele rzeczy udało mi się ziścić, są też takie, które będą musiały jeszcze trochę poczekać. Wciąż jest jednak szansa na to by spełnić kilka planów, jeśli tylko tego pragniemy… Kilka moich jesiennych zamiarów:

1. pamiętać, że pracujemy po to żeby żyć, a nie żyjemy po to żeby pracować
2. znaleźć więcej czasu na moje ulubione zajęcia jak aktualizowanie bloga, spacery z psem, czas tylko dla siebie i po prostu samo życie
3. zabrać się za jakiś sport czy zwykłe (regularne) ćwiczenia dla zdrowia i dobrej formy
4. zdecydować się na jakieś wspólne hobby z moją drugą Połówką
5. zorganizować czas na edukowanie siebie (tak bardzo chcę zapisać się na hiszpański lub kurs gotowania kuchni włoskiej, tylko kiedy?)
6. dokończyć wszystkie książki, które zaczęłam czytać w tym roku
7. kontrolować poziom stresu, który mi towarzyszy na co dzień, oddychać głęboko i pamiętać, że zamartwianie się, jest jak chodzenie z parasolem w oczekiwaniu na deszcz, prawda? 

Kto jest ze mną? Macie jakieś podobne plany na ostatnie 3 miesiące tego roku?


photography by The Cat

7 comments:

  1. Ja! Też chciałabym znaleźć czas na rozwój. Tylko, no, powiedzmy, chwilowo nie mam czasu :D Skąd torebka? Wymarzyłam sobie taką, tylko z klapką z wężowej skóry, może ciut większą - widziałaś gdzieś taką? Przetrzepałam całą Kaskadę, Zalando i Allani... I nic... Jak nie Ty to już nikt mi nie pomoże :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest tyle rzeczy, które chciałabym w życiu robić… niestety nie na wszystko mam czas i pieniądze :) Torebka jest z Zary, już wiele razy pokazywałam ja na blogu. To model inspirowany Chloe Drew bag i zapewne u projektanta znajdzie się model z klapka z wężowej skóry (widziałam całe w ten wzór) niestety dla mnie cena jest zaporowa. Podsyłam link:

      http://www.mytheresa.com/euro_en/designers/chloe/bags.html?gclid=Cj0KEQjw-b2wBRDcrKerwe-S5c4BEiQABprW-Bh0lyeEJsrFsnq-oSqV-X9j8XRKYSYlVIdk05EzXnEaArmf8P8HAQ

      Pozdrawiam :)

      Delete
    2. Przepiękne te oryginalne torebki... ale cóż... mnie też pozostaje szukać inspirowanej ;)

      Delete
  2. Rozjaśniłaś włosy?
    Bo że Ci urosły, to pewnik ;)
    Ale mam wrażenie, że zmiana koloru zaszła ;P

    W każdym razie ślicznie wyglądasz, bardzo kobieco!

    Regularne ćwiczenia - zdecydowanie i ja mam taki plan ;P

    ReplyDelete
  3. moje plany zawsze szlag trafia, więc nie planuję :P
    super stylówka!

    ReplyDelete
  4. Super wyglądają te spodnie tak "ucięte" na dole - nietypowo :) trzymam kciuki, aby udało Ci się spelnic jak najwiecej planow ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top