Facebook Instagram Instagram

.

.
.

PINSTRIPE SHIRTS

Friday, 4 September 2015


I'm into classy black and white stripes & you can find these all over my closet. T-shirts, tops, sweaters or chunky knits, skirts or even shoes. A wonderful alternative to traditional striped pattern is the pinstripe. The thin, narrow lines are really delicate and feminine. In my opinion autumn is the ideal shirt season, it's not hot anymore but it's not cold yet. Enjoy these insprational pinstripe looks from elegant to casual ones. 

Jestem wielbicielką klasycznych czarno-białych pasków w niemal każdej postaci. W mojej szafie jest tego pełno. Od t-shirtów, topów -  po bluzki, grube swetry, spódnice i buty. Świetną alternatywą dla tradycyjnych pasków są drobne prążki. Cienkie, wąskie dzięki czemu są kobiece i delikatne. Dla mnie jesień to idealny czas na noszenie koszul. Na zewnątrz nie jest już upalnie, ale wciąż nie jest jeszcze zimno. Zapraszam do przejrzenia inspirujących pomysłów na to jak nosić koszulę w prążki. Od opcji bardziej eleganckich, po codziennie luźne propozycję. 


All photos found via Pinterest.


3 comments:

  1. piękne są! zamówilam podobna ale w lekko grubsze paski.

    ReplyDelete
  2. So classic! It's amazing how a shirt can make you look totally sophisticated.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Paski lubię i lubiłam zawsze. Nigdy jakoś specjalnie nie kojarzyły mi się "więziennie", jak większosci :D pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top