Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

FAVOURITE SWEATERS

Thursday, 24 September 2015



Reasons why I like Autumn:

1. SWEATERS - I just love wearing cosy chunky knits and light sweaters. They make you feel so comfortable and are so meek and warm at the same time. There is lots of options when it comes to sweaters, various textures, different knits and patterns. I'm into grey and beige shades. Black and white sweaters are a classy must have in my wardrobe. My all time favourite colours are presented in the photos + the review of the best knits available online via Mango. Their A/W 15/16 collection rocks!
2. CANDLES - yeah, that's the top lighting candles season. I don't do it in the summer but there is nothing better than your favourite scent all around your house when it's so cold outside.
3. HOT DRINKS - chai lattes, cinnamon teas, ginger flavoured coffees, hot chocolate and cocoa… they belong with Autumn mornings and evenings. Together with extra whipped cream!
4. LEATHER clothes - leather pants are on the top position here. I've been waiting to put them on again for far too long. Leather jackets, gloves, biker boots ohh yeah, they're welcome again!
5. SOFA EVENINGS - spending evenings on the sofa, watching movies or tv series comes easier these days. Cuddling with my boyfriend, long conversations and our forever puppy Fred in the safest place that's our home. There is nothing better. 

Kilka powodów, dla których lubię jesień:

1. SWETRY - uwielbiam nosić swetry, te grube i te cieńsze. Czuję się w nich komfortowo, są miękkie, przytulne i niezastąpione podczas tych chłodnych jesiennych dni. Jeśli chodzi o swetry mamy wiele możliwości, ciekawe sploty, tekstury oraz wzory. Jak możecie się spodziewać ja mam słabość do tych w odcieniach szarości, ulegam też beżom. Czarny i biały sweter to klasyka, której nigdy nie zabraknie w mojej garderobie. Neutralne kolory idealnie komponują się z niemal wszystkim. Moje ulubione połączenie to luźny sweter i ultra wąskie jeansy. Przy okazji dzisiejszego wpisu prezentuję najfajniejsze swetrowe propozycję z obecnej kolekcji Mango.
2. ŚWIECE - jesień jak żadna inna pora roku to dla mnie sezon palenia świec zapachowych. Nie praktykuję tego latem czy wiosną, jest wtedy mnóstwo innych atrakcji.  Jednak bardzo przyjemnie jest spędzać wieczory w domu otulonym ulubionym zapachem, gdy na zewnątrz jest już dosyć chłodno.
3. GORĄCE NAPOJE - chai latte, herbata z cynamonem, kawa z piernikowym aromatem, gorąca czekolada, kakao… te napoje zdecydowanie należą do jesiennych poranków i wieczorów.  Razem z dodatkową porcją bitej śmietany!
4. SKÓRZANE ubrania - a raczej skórzane spodnie, które są moim numerem jeden. Bardzo długo czekałam by znowu je założyć. Ponadto skórzane ramoneski, rękawiczki i buty biker - ponownie mile widziane. 
5. WIECZORY NA KANAPIE - leniwe wieczory spędzane na kanapie są jakby łatwiejsze. Oglądanie filmów czy seriali pod kocem, wtulanie się w Ukochanego, długie rozmowy i nasz kochany wieczny szczeniak Fred. Stado w komplecie w najbezpieczniejszym miejscu na świecie. Zdecydowanie nie ma nic lepszego.


12 comments:

  1. Masz bloga marzenie. Mam pytanie sama go projektowałaś ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Sama projektowałam i wykonałam wszystko na blogu, ciężko było ale warto.

      Pozdrawiam

      Delete
  2. I ja z tych samych powodów lubię jesien :) aczkolwiek tylko taką złotą, bez deszczu i zimna (jest to mozliwe? :D).

    ReplyDelete
  3. Kochana, czy możesz podpisać skąd sa dane swetry? Właśnie poluje na co najmniej kilka a tutaj juz upatrzyłam z 3 świetne!

    ReplyDelete
  4. Dobra, juz widzę ze wszystkie sa z Mango :) tak to jest jak sie najpierw pisze komentarz, a potem czyta post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, zdarza się :) Dokładnie wszystkie są z Mango, na stronie jest jeszcze więcej świetnych modeli więc warto przejrzeć na spokojnie. Najchętniej wykupiłabym połowę kolekcji :)

      Pozdrawiam :)

      Delete
  5. Uwielbiam swetry, szczególnie te szare! :)

    http://north-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Fajny ten Twój blog, nie wiem jak tu trafiłam, ale kilka godzin zleciało nie wiem kiedy :) Nie omieszkałam zajrzeć na insta, Twoje mieszkanie mnie urzekło, bo jestem w trakcie urządzania swojego, planujesz jakiś wpis na blogu ze zdjęciami swojego M? Najbardziej ciekawi mnie salon, nie mam weny na oświetlenie i ścianę z telewizorem, pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że tu trafiłaś i Ci się spodobało :) Blog to moje ulubione miejsce 'dla siebie' i bardzo staram się by było widać autentyczność tego co tutaj zamieszczam. Moje mieszkanie urządzone jest w stylu skandynawski, przeważa biel, szarość i czerń. Planuję wpis poświęcony tej tematyce ale dopiero za jakiś czas, muszę wymienić stół w salonie (chociaż nie ma roku to zajął się nim już mój buldog…) i sama chcę pozmieniać coś na ścianie z tv. Dlatego to kwestia czasu i przypływu inspiracji. Może uda mi się powrzucać jakieś fajne fotki na instagram w międzyczasie :) Dziękuję za odwiedziny! :*

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  7. Dziękuje za odpowiedź, jeśli byłoby to możliwe to wrzuć cokolwiek na insta, ja też uderzam w skandynawski, zamówiłam już białą sofę, mamy chyba te same krzesła z Ikei, cegła na ścianie też ma być, też mam nadzieję, że uda mi się jakoś to zgranie połączyć, niestety - tak jak potrafię się dobrze ubrać - tak nie potrafię urządzić mieszkania - już 2 razy próbowałam zawsze klapa, podobają mi się różne rzeczy na różnych zdjęciach, które po połączeniu nie wyglądają już tak dobrze,a Twój salon wydaje się być idealny do skopiowania :D pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Wrzuciłam dziś fotke na insta :) Doskonale Ciebie rozumiem, też mam tak, że podoba mi się wiele rzeczy, zawsze znajdę jakąś fajna inspiracje ale nie wszystko można ze sobą połączyć. Ja lubię umiar we wnętrzach, taki przytulny minimalizm (nie aż taki surowy). U mnie sprawdziła się ściana z białej cegły, obok mam jedną dużą ściane pomalowaną na czarno a reszta jest biała. To fajny kontrast i myślę, że u Ciebie przy białej sofie sprawdzi się świetnie :) Pooglądaj sobie skandynawskie mieszkania na Pinterest, tam jest dużo fajnych rozwiązań :) U mnie za wiele nie ma w salonie i mi to odpowiada. Warto postawić na proste rzeczy i kupić fajne dodatki (poduszki, dużą lampe, świece, doniczki itd.). Może uda mi się dodać jakiegoś posta, skoro już tak mnie zainspirowałaś :)

    pozdrawiam i udanej soboty! :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam,aż uśmiechnęłam się w do siebie. Dzięki, to bardzo miłe :) Przejrzałam już tysiące, jak nie dziesiątki tysięcy zdjęć, w większkości były to ładne wnętrza. Na chwilę obecną mam białą sofę- narożnik oraz biały stół i krzesła. Wiem również, że będą białe firanki z ikei i szare zasłony na czarnym karniszu. Wiem też, że pod telewizor będzie biała szafka i może nad też - to zależy na ile mi miejsce pozwoli. Ale problem pojawia się teraz, bardzo podoba mi się tray table firmy Hay, myślałam o dwóch czarnych kwadratach i wtedy czarna lampa sufitowa. Idąc dalej nie wiem czy dać pod ten stolik szary dywan (jak u Ciebie w te zygzaki) czy np taki w paski z ikei. Czy może darować sobie dywan przy sofie i dać dywan pod stół i krzesłą (salon będzie połączony z jadalnią) a stoliki kawowe nie czarne a białe??? Aha najważniejsze, że panele mam białe z takimi hmm..?? szarymi smugami, mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli. Masz jakiś pomysł? Twój salon jest obłędny, ale czarna ściana w salonie to byłoby dla mnie nie lada posunięcie ;), myślę o czarnej przy drzwiach wejściowych, ale nie jestem pewna czy drzwi będą białe czy czarne- wówczas to rozkminię. Mega serdeczne dzięki za pomoc i czekam na dalsze wskazówki, pozdrawiam i również życzę miłęgo weekendu :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top