Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

ENDLESS SUMMER

Saturday, 29 August 2015


I've missed posting on the blog lately. Now, I started thinking which part of blogging I like the most. I guess it's just being here on my conditions. My rules and my ideas. It's sort of my private creative space. I'm my own boss in here. I like it so much that I'm going to become my own boss in real life, too. Adventure ahead as it seems! Summer is fading, I hate this part of the year. I don't know why but people around are already talking and thinking about autumn, what for? We still have one long month of summer coming. I'm going to make the best of it. No autumn preparations, whatsoever. About the look, a spaghetti straps top and white jeans are my favourite to wear. Effortless and chic.  When it gets chilly in the evening I just put on a light beige suede jacket. That's it! Hope you like it. Kisses!

Przyznam, że brakowało mi aktualizowania bloga w ostatnim czasie. Zastanawiałam się za czym tęskniłam najbardziej. Chyba chodzi o to, że mogę być tutaj na swoich warunkach. Moje zasady i pomysły, wszystko w mojej kreatywnej przestrzeni. Jestem tutaj swoim szefem. W rzeczywistości też mam zamiar nim zostać. Przygodo przybywaj! Niestety lato wymyka nam się przez place. Mam wrażenie, że wszyscy wokół mnie już myślą o jesieni, w czym nie widzę większego sensu. Przed nami jeszcze cały miesiąc lata i zamierzam się na tym skupić. Żadnych przygotowań do jesieni.  Nawiązując do dzisiejszych zdjęć, przewiewna bluzka na ramiączkach i białe jeansy to moje ukochane zestawienie.  Nie wymagające wysiłku i miłe dla oka połączenie. Gdy wieczorem robi się chłodniej zakładam zamszową ramoneskę. To wszystko! Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu. 

I'm wearing: GEORGIA ROSE suede flats | MANGO jacket | ZARA bag | ROMWE jeans 



photography by The Cat! Thank you!

5 comments:

  1. idealnie. i idealnie opisane to co w blogowaniu najlepsze:)

    ReplyDelete
  2. Wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej ;-) mega fajnie wygladasz, prosto, ale fajnie i bardzo komfortowo ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo długo Cię tu nie było... Ale dobrze że już jesteś, brakowało nam tej pozytywnej energii która bije od Ciebie☺ pozdrawiam stała czytelniczka!

    ReplyDelete
  4. You look so so beautiful! I love the white jeans. They are stunning.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jest w końcu nowa stylówka! Jak zawsze prezentujesz się rewelacyjnie:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top