Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

THE PERFECT HARMONY

Wednesday, 15 July 2015


Coco Chanel once said that the best colour is the one that looks good on you. I know my good colours and one of them is white. I wear it all the time during summer. This actual lack of colour is a contrast with the sun-kissed skin. It also brings some relief on boiling hot days, as it doesn't attract sunlight so much. I could name hundreds of advantages of white. It's the perfect harmony.  I decided to wear a white embroidered dress on my way to paradise, Cameo island. I've fallen in love with this place and I'll post some more photos later. I've also fallen in love with Zakynthos. The island is breathtaking, the Greek people are warm-hearted and wonderful. The weather is the best in the world and the turtles that I met there made me so happy. I wish I had met the dolphins but I wasn't so lucky this time. There are going to be some Greek days on the blog for a while. Stay tuned! 
_____

Coco Chanel powiedziała kiedyś, że najlepszy kolor to ten, który dobrze na tobie wygląda. Mam to szczęście, że znam moje dobre barwy i jedną z nich jest biel. Latem najczęściej ubieram się na biało. Ten swoisty brak koloru jest idealny kontrastem z opaloną skórą. Sprawdza się też w upalne dni, ponieważ nie przyciąga tak bardzo promieni słonecznych. Mogłabym tak wymienić ze sto zalet bieli, to dla mnie idealna harmonia. Uwielbiam te kolor i czuję się w nim znakomicie. Białą haftowaną sukienkę miałam na sobie w drodze do raju, jakim jest maleńka, urokliwa, grecka wysepka Cameo. Zakochałam się w niej bez pamięci i z pewnością zaprezentuję na blogu więcej zdjęć z tego miejsca. Zakochałam się też w wyspie Zakynthos, która zachwyca na każdym kroku. Grecy są bardzo serdeczni i gościnni. Pogoda jest najlepsza na świecie i spotkałam tutaj po raz pierwszy żółwie, co sprawiło mi ogromną radość, ponieważ zwierzęta kocham ponad wszystko. Nie poszczęściło mi się tym razem z delfinami ale nie zamierzam się poddawać. Na blogu zapowiadają się greckie dni, zaglądajcie! 

I'm wearing: H&M espadrilles | NEW YORKER dress | ZARA bag | MK watch | SUN LOOK glasses

photography by The Cat

13 comments:

  1. Sukienka cudowna, pięknie komponuje się z opalenizną.

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia.
    Bardzo ładna stylizacja.
    Zapraszam
    pauline-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Prześliczna sukienka i torebka ;) pięknie jesteś opalona :)

    ReplyDelete
  4. Daria,
    napisz proszę kilka słów o hotelu (nazwa, cena, warunki) + co można robić na wyspie (czy jest możliwość dodatkowych atrakcji, zwiedzania?). Jestem na etapie szukania... ;)
    ps. czy wystarczy dowód do przekroczenia granicy?; słyszałam, ze niektóre państwa w unii uznają tylko paszport

    ReplyDelete
  5. Jestem bardzo zadowolona z pobytu, choć nie mam wielkiego porównania bo wcześniej nie jeździłam na wakacje z biura podróży. Zawsze wypad organizowany był na własną rękę. Jeśli chcesz znać szczegóły (ceny, hotel itp.) napisz proszę maila, nie chcę na forum wypowiadać się o moich kwestiach finansowych :) Wyspa jest cudowna! Jest mnóstwo atrakcji i rzeczy do zobaczenia. Na dniach postaram się przygotować wpis na ten temat, to zobaczysz więcej na zdjęciach :) Potrzebuję chwilkę bo zdjęć mam tysiące i muszę to przejrzeć. Do podróżowania po EU wystarczy dowód osobisty, nie wiem nic na temat innych regulacji. Warto to sprawdzić :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  6. Kwitnąco wyglądasz! Wakacje Ci służą w tak malowniczym miejscu, zazdroszczę opalenizny jest piękna. :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! Sukienka genialna ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jak zawsze wyglądasz zniewalająco|! :) napisz proszę jakiego używasz podkładu? To Double Wear? A bronzer/ róż? Masz piękny makijaż :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło :) Zgadza się DW to mój ulubiony produkt, na zdjęciach jednak nie mam żadnego podkładu. Opaliłam się i niestety mój podkład jest teraz dla mnie zbyt jasny. Latem zwykle ograniczam się do bronzera (czekolada, Bourjois Delice de Pudre), tutaj mam też rewelacyjny rozświetlacz My Secret Illuminator (drogeria Natura ok 15zł, genialny produkt!) oraz róż Isa Dora ale niestety nie wiem jaki to odcień.

      Pozdrawiam :)

      Delete
  9. Wyglądasz pięknie! Ten biały komplecik rewelacyjnie kontrastuje z Twoją opaloną skórą:)

    ReplyDelete
  10. Biel dla Ciebie ejst rzeczywiscie idealna ;) slowa Coco warto bylo wziac do siebie :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  11. Ja też lubię biel i na szczęście ona też lubi mnie :) Wyglądasz przepięknie!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top