Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SLOW LIFE

Wednesday, 1 July 2015

Life has been so good to me lately. The summer is back and I'm having my first days off since a long time. I'm spending the days so very slowly, even decided to take off my watch just to enjoy here and now without hurry. I'm realaxed and calm. My flat is spic and span due to loads of free time and I'm loving it so so much! Fresh flowers and fresh air. Balcony moments and iced coffees or chocolates. It's amazing how good life can be at times, especially when you're able to enjoy the little things around. The Sun, the wind, walking your dog, having me-time,  good drinks, cleaning & listening to music, cooking for your loved one, and the overall celebrating of everyday life. All these simple, sometimes prosy activites, are the basis of our existence and they can become brighter depending on our attitude.  I'm going on holiday next week so it's a huge energy boost. My plan for today (apart from chilling in the sun and eating mango fruit…) is cleaning the closet (yes, again… cleaning and organising puts me in a good mood) and later running holiday errands. I'm in a strong holiday atmosphere at the moment so you can expect holiday essentials coming on the blog soon. I'm sending you some of my positive vibes. I'm probably the happiest person on the planet right now. Ohh, don't forget to celebrate the Dog Day today. Make your doggy wag its tail a bit more! 

Codzienność jest ostatnio dla mnie wspaniała. Lato wróciło i właśnie po raz pierwszy od długiego czasu cieszę się wolnym.  Dni te staram się spędzać wolno, odłożyłam zegarek na bok by cieszyć się chwilą obecną bez jakiegokolwiek pośpiechu. Relaks i spokój. Mieszkanie lśni w związku z nadwyżką czasu wolnego i bardzo  mnie to cieszy. Świeże kwiaty w każdym zakątku i rześkie powietrze. Chwile spędzane na balkonie przy mrożonej kawie lub czekoladzie. Niesamowite jest to, jak piękne czasami bywa życie… szczególnie wtedy gdy potrafimy cieszyć się tymi małymi rzeczami wokół. Słońce, wiaterek, spacer z psem, chwila dla siebie, dobry napój, sprzątanie przy muzyce, gotowanie dla najbliższych, celebrowanie codzienności. Wszystkie te proste, czasem banalne rzeczy, z których składa się życie, zależnie od nas nabierają blasku. W przyszłym tygodniu wybieram się na wakacje, co jest dla mnie dodatkowym zastrzykiem energii. Plan na dziś (poza odpoczywaniem na słońcu i zajadaniem się mango…) to sprzątanie szafy (tak, znowu, wprawia mnie to w dobry nastrój.) Później zabieram się za planowanie urlopu. Jestem w mocno wakacyjnym nastroju więc na blogu pojawi się adekwatny temu wpis. Przesyłam Wam moją pozytywną energię. Prawdopodobnie czuję się dziś najszczęśliwszą osobą na tej planecie.  Najważniejsze, dziś Dzień Psa, dajcie swoim pupilom więcej powodów do merdania ogonkiem! 

I'm wearing: MANGO sweater, bag | GEORGIA ROSE taupe flats | H&M shorts 

photos by The Cat

8 comments:

  1. Ooo kurcze Fred taki duży! Piękna Ty! :) gdzie jedziesz na wakacje? jeśli można wiedzieć...
    Pozdrawiam gorąco! (twoja czytelniczka od bardzo dawna)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fred jest wielkoludem ale w porównaniu do innych buldożków i tak wygląda na drobnego :) Na wakacje jadę do Grecji, na Zakynthos, trzeba wesprzeć troszkę ich gospodarkę. Również pozdrawiam i miło mi, że do mnie zaglądasz! Dziękuję!

      Delete
    2. Zazdroszczę wakacji w Grecji... Ja w Polsce je spędzę ale mam zamiar cały czas leżeć i wygrzewać się nad jeziorem :) zatem... Udanych wakacji:*

      Delete
  2. świetnie wyglądacie ;-)

    ReplyDelete
  3. Daria,
    napisz jakie miejsce w Grecji wybrałaś i jaki hotel. Też chciałabym wybrać się w tamte strony, ale boję się źle trafić. Możesz oczywiście napisać po powrocie lub w trakcie ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po powrocie z pewnością podzielę się moimi wrażeniami z pobytu :) Wybieram się na Zakynthos, to mała wyspa więc mam zamiar zwiedzić ją całą :) Pozdrawiam

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top