Facebook Instagram Instagram

.

.
.

VIBRANT

Thursday, 4 June 2015

‚Most of the best moments of our life, haven't happened yet. ‚

Today it's been the first summer day this year, isn't it wonderful? We've all waited for it way too long.  It was a lazy late morning for us, then the day continued in the same way, chilling with my sister on the balcony, chatting, sipping multiple cups if coffee and getting some sun. With Fred we had a long walk later on, to get some fresh summer air into our lungs. I was wearing my dream dress, another one from Fifi. I love this kind of cut, so girly, chic yet so casual and simple. I'm so happy that it's just the beginning of dress season. I've got a nice collection of pretty dresses waiting for me to put them on again. Oh, I love this feeling. The beginnings. The same like knowing that most of the best moments of our life, haven't happened yet. 

Dzisiaj doświadczyliśmy chyba pierwszego prawdziwego letniego dnia w tym roku. Czy to nie wspaniałe?  Wszyscy czekaliśmy na to już zbyt długo. Poranek był leniwy, potrzeba wyspania się była nie do odparcia. Dzień mijał powoli, relaks z siostrą na balkonie, pogaduchy, kawa za kawą i łapanie promieni słonecznych. Ochota na spacer również była nie do odparcia, trzeba czasem zaczerpnąć świeżego letniego powietrza. Miałam dziś sposobność włożyć moją wymarzoną sukienkę (musiała być szara, bez rękawka i z falbanką). To już moja trzecia sukienka ze sklepu Fifi, jestem nimi oczarowana.  Uwielbiam ten dziewczęcy fason, ma w sobie to coś i tym samym jest prosto i klasycznie. Cieszę się na myśl o tym, że sezon sukienkowy dopiero co się rozpoczyna. Mam sporą kolekcję ulubionych sukienek, które czekają aż ponownie je założę.  Ojj, uwielbiam to uczucie. Początki. I świadomość tego, że większość najpiękniejszych chwil naszego życia, jest wciąż przed nami. 

I'm wearing: FIFI dress (Camelia, xs) *dzięki uprzejmości sklepu moja sukienka ma skrócony rękawek | ZARA flats | MANGO jacket | PERSUNMALL bag

photography by my sister <3

9 comments:

  1. What a fantastic outfit! I absolutely love that dress. The frill at the bottom is so cute.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardziej elegancko ale jak cudnie! pieknie:)

    ReplyDelete
  3. I'm so in love with this dress, I would love to have it in my wardrobe too. I also like the way you've styled it, the simplicity of the outfit is what I love most of all. In addition, those photographs turned out so great, you look so pretty there!;)
    Wish you a wonderful day ahead!

    ReplyDelete
  4. ja - paradoksalnie - to uczucie początku, czekania na to, co dobre, nowe i inne mam zawsze jesienią (to chyba pozostałość po szkole i oczekiwaniach, jakie miałam z każdym początkiem nowego roku szkolnego :>), ale również jestem zachwycona tą letnią aurą!

    też jej wyczekiwałam!


    śliczna jest ta sukienka - delikatna, dziewczęca, lekka.
    ale stylowa - stylowa bardzo.
    pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. Dziewczęca, piękna!:-)

    ReplyDelete
  6. wyglądasz prześlicznie ;-) urocza sukienka :)

    ReplyDelete
  7. Fajna ta sukienka. Ja też latem otwieram sezon sukienkowy :)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz przeuroczo, a ta falbanka mnie zachwyca!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top