Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

COMPARISON

Wednesday, 17 June 2015


When I was a little girl I used to sit and dream imagining my future life. I thought of all the little details and planned carefully every single step. Like most of little girls I dreamt of finding the Prince Charming, putting on the prettiest white dress and officially becoming a princess of the world and all its  surrounding areas.  With the time passing I improved the plan, added some educational and career plans. When I got a bit older and more mature I needed to change the plan. I just realised that life can be lived in diffrent ways. I've learnt that there is more out there than getting into the trap of social demands. We don't have to follow the beaten track just to fit in. We're free to be whoever we want at any moment. I always admire the people who run unusual, to me exotic lives. I admire the people who dare to be different so easily and so naturally. The people who have the courage that I can't always find in myself.  Some have mastered the art of not comparing themselves to others, cause it kills happiness. We're all unique and take various paths. There are the days when I feel I don't fit here much cause I'm not doing what everbody else is doing. This way or another, I always do the right thing following my heart.  The only comparison that is healthy and possible here is comparing yourself to the person you were yesterday. 
______
Kiedy byłam małą dziewczynką lubiłam sobie usiąść i porozmyślać o mojej przyszłości. Wyobrażałam sobie wszystkie szczegóły i dokładnie planowałam każdy krok. Jak większość małych dziewczynek marzyłam o księciu z bajki, założeniu na siebie białej sukni i o tym jak oficjalnie stanę się Księżniczką Świata i Okolic.  Z czasem ulepszałam plan, dostosowując go do swoich potrzeb, wprowadziłam plany dotyczące wykształcenia i pracy.  Kiedy dorosłam i zmądrzałam,  plan się zmienił. Uświadomiłam sobie, że życie można przeżyć na wiele różnych sposobów.  Nauczyłam się, że jest tutaj coś więcej niż wpadanie w pułapkę społecznych wymagań. Nie musimy kroczyć udeptaną ścieżką, by spełniać marzenia i coś osiągnąć. Nie musimy się dopasowywać.  Mamy naszą wolność i prawo by stać się kimkolwiek chcemy, kiedykolwiek.  Zawsze podziwiałam ludzi, którzy wiodą nadzwyczajne życie, dla mnie niemal egzotyczne.  Podziwiam ludzi, którzy mają śmiałość żyć inaczej, być inni, a przychodzi im to tak łatwo i naturalnie.  Są to ludzie, którzy mają odwagę, której czasami niestety nie potrafię w sobie znaleźć.  Niektórzy opanowali do perfekcji sztukę 'nieporównywania siebie do innych', a to przecież zabija szczęście. Wszyscy jesteśmy jedyni w swoim rodzaju i wybieramy czasem różne drogi.  Zdarzają mi się dni, gdy wątpię w siebie bo nie robię tego co wszyscy. Zawsze i tak dochodzę do wniosku, że dobrze wyszłam na podążaniu za głosem serca. Jedyny sposób porównywania siebie, który jest właściwy, to taki, kiedy porównujesz siebie z osobą, którą byłeś wczoraj.  

I'm wearing: MANGO white jeans, bag | ZARA sweater | GEORGIA ROSE taupe flats (via Sarenza)



photography by my Busy Bee

10 comments:

  1. Beautiful outfit, you look great!

    ReplyDelete
  2. Bardzo mądre słowa! Jesteś tak zgrabna, że wpędzasz mnie w kompleksy :P

    ReplyDelete
  3. Chciałabym choć raz tak pięknie dobrać słowa do tego co myślę jak Ty... Magiczne to co piszesz, przyjemnie sie czyta:) uroczy sweterek. Pozdrawiam.:)

    ReplyDelete
  4. Życie nie jest po to, by kroczyć tylko tą drogą, którą inni utorują ;-) warto o tym pamiętać, by brać z niego jak najwięcej. A wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  5. Prosto i klasycznie, tak jak lubie :)

    ReplyDelete
  6. Yes! I wish it were easier to be my true self and not hold back sometimes. Really lovely post. xx

    Simply Nancy

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna puenta. Ja zawsze szłam w życiu pod prąd i w sumie wyszło mi to raczej na dobre. Najważniejsze to pozostać wiernym sobie, bo życie jest jedno - dlaczego więc nie przeżyć go po swojemu.

    ReplyDelete
  8. Szczerze, dawno nie widziałam polskiego bloga na takim poziomie. Masz styl! Będę śledzić Twoje posty, bo warto!

    www.afropolkaagain.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top