Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

LIGHT BLUE DENIM

Sunday, 31 May 2015

"Little things make big things happen.'

A light blue denim shirt & a pair of white jeans are my to go to summer pieces that  I simply can't live without. I keep looking for denim shirts in every shop despite having 4 of these already. My minimalist voice inside tells me to stop but I'm sure my collection is going to get bigger when I find this perfect sleeveless one, oh yes. I was born to wear denim in its all varieties.  I'm crazy about it! Same goes for morning coffee, fresh flowers - peonies at the moment. I'm crazy about spring & summer, warm sunny days and all things natural. I can't live without my boys, the Cat & Fred. Oh, poor Fred is down with some terrible cold. Have you ever seen a dog with running nose, sneezing and coughing? Thank God, his appetite is ok, at the moment he's begging me for a piece of ice-cream that  I'm in the middle of eating. Yes, my Dear, there are so many things we all can't live without. There are things and people that keep us going and get us high. It's so good to make lists with things we love, so that we can use them anytime our memory doesn't work properly. My list is here, remember? 

Błękitna jeansowa koszula i białe jeansy to dwa elementy letniej garderoby, bez których nie mogłabym się obejść.  Będąc na zakupach zawsze rozglądam się z koszulami z denimu mimo tego, że posiadam już 4.  Mój minimalistyczny głos każe mi się opamiętać ale ja i tak wiem, że gdy w moje ręce wpadnie ta idealna koszula jeansowa bez rękawów, moja kolekcja się powiększy.  Urodziłam się by nosić jeans w niemal każdej postaci.  Mam na tym punkcie fioła!  Tak samo jak na punkcie porannej kawy, świeżych kwiatów - obecnie pielęgnuję piwonie.  Nie mogę żyć bez wiosny i lata, ciepłych słonecznych dni i wszystkiego co naturalne. Nie mogę żyć bez moich chłopaków, Kota i Freda. Oh, biedny Fredek strasznie się zaziębił.  Widzieliście kiedyś zakatarzonego psa, który kaszle i kicha?  Cieszę się, że apetyt ma w porządku, właśnie błaga mnie żebym podzieliła się z nim lodami, które wcinam.  Tak, jest całe mnóstwo rzeczy bez których nie moglibyśmy się w życiu obejść. Są rzeczy i osoby, które nas napędzają i dają nam pozytywnego kopa.  Czasem nasza pamięć zawodzi dlatego warto tworzyć swoją szczęśliwą listę tego co uwielbiamy i co nas cieszy. Pamiętacie moją? Małe wielkie rzeczy. 

I'm wearing: H&M denim shirt | MANGO jeans, bag | GEORGIA ROSE taupe flats

photos by The Cat

11 comments:

  1. Perfect outfit! I absolutly love the combo of blue shirts and white jeans/shorts, could wear these everyday! The colour of your flats fits really good, I'm also searching for a pair of shoes in that shade, would like to find some espadrilles, no matter if high or low :)
    I own a few light blue shirts but actually no single jeans shirt! Definitly need to find one, do you have a hint where to find nice ones currently?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry for my late reply Anna! I got this denim shirt from H&M, keep an eye on their new collection there might be something interesting round the corner :) I love their denim line :)

      kisses xoxo

      Delete
  2. cudnie! u mnie też dzisiaj jeansowa koszula i białe spodnie, tyle że podarte :)

    ReplyDelete
  3. śliczne , klasyczne zestawienie
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    ReplyDelete
  4. Biel i błękit dodają świeżości i lekkości i Ty dokładnie tak wyglądasz.. świeżo, lekko i promiennie:))

    ReplyDelete
  5. pięknie, lekko, letnio! ;-)

    ReplyDelete
  6. Kocham Twoje delikatne zestawy!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz fantastycznie w tym zestawie i bardzo kobieco:) Czy mogłabyś zdradzić czy spodnie są z obecnej kolekcji Mango i jaki to model (może Paty)? Bezskutecznie poszukuję fajnych białych spodni i nie mogę znaleźć, albo biel okazuje się kremowa albo mocno prześwitują, albo,... (zawsze coś). I czy te spodnie są białe czy jest to złamana biel?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Nawiązując do spodni bardzo dobrze znam ten problem… moje ulubione białe spodnie ostatnio uległy zniszczeniu i bezskutecznie próbuję je wybielić :( Szukałam nowych i to nie jest prosta sprawa… Jest tak jak mówisz prześwitują, są z dziwnego materiału itd. Mi zależało na klasycznych białych jeansach :) Ostatnio pojawiły się w Mango nowe kolekcje, pani w sklepie mówiła mi, że to już początek kolekcji jesiennej… dlatego jeszcze na stronie nie można większości zobaczyć. To model Olivia, Premium Collection - są białe jak na moje oko :) Pozdrawiam :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top