Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

FALL IN LOVE

Wednesday, 6 May 2015

'Fall in love with as many things as possible…'

They say it's not the load that breaks you down, it's just the way you carry it. They say nothing is good or bad, thinking makes it so.  And… after all I believe these sort of words. We influence (a lot!) what happens to us. The things that we experience sometimes just appear on our way, but what we make with it depends solely on us. I tend to face everything with kindness. I try to fall in love with as many things as possible. It makes me happy. Today it's having fresh and clean home, having nice lessons with lovely people, watching Fred biting his big bone with his ears boiling hot (that's the sign of happiness in Doggy's Heart!), drinking caramel beer, having a lovely dinner with the Cat and just being. My list has no end, and you? Have you made the list of things you have fallen in love with today? There are so many things to be thankful for. Pay attention!
_____
Mówią, że to nie ciężar ciągnie w dół, to sposób w jaki go niesiemy. Mówią, że nic nie jest samo w sobie dobre lub złe, dopiero myślenie takim je czyni. Zgadzam się z tymi słowami, bardzo. Wiem, że mamy wpływ na większość rzeczy, których doświadczamy. Rzeczy, osoby, emocje pojawiają się na naszej drodze, ale to co z nimi zrobimy, jak zareagujemy zależy wyłącznie od nas samych.  Staram się stawiać wszystkiemu czoła z życzliwością, z uśmiechem. Wiadomo bywa różnie, nie mam nerwów ze stali, ale mam kogoś kto potrafi dać mi wewnętrzny spokój. Na co dzień trenuję zakochiwanie się w życiu, drobiazg za drobiazgiem. Staram się zakochać w największej ilości rzeczy, jak to tylko możliwe. Dziś straciłam głowę dla porządków i cieszyłam się widokiem czystego, świeżego domu. Cieszyłam się udanymi zajęciami z bardzo fajnymi ludźmi. W tej chwili Fred gryzie 'namiętnie' kostkę, a uszka jego są wrzące (to znak tego, że radość jest w Psim Serduszku). Karmelowe piwo, pyszna kolacja z Kotem i szczęście płynące z samego bycia. W zasadzie moja lista nie ma dziś końca, a Ty?  Masz już listę rzeczy, w których dziś można było się zakochać? Jest tyle rzeczy, za które powinniśmy być wdzięczni.  Nie przegapmy ich! 

I'm wearing: MANGO leather jacket, jeans, bag | PARFOIS shoes | ZARA shirt, top


11 comments:

  1. Piękne zdjęcia! Aż zapragnęłam pojechać nad morze.:) Dario czy możesz mi napisać jakim aparatem je wykonujesz bo nie mogę znaleźć informacji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Też mam ochotę tam wrócić jak oglądam te zdjęcia… :) Aparat to Nikon D3100, jego siła tkwi jednak w dobrym fotografie i obiektywie (Nikkor 50mm, 1,4f).

      Pozdrawiam :*

      Delete
  2. Ile radości we mnie, gdy czytam takie posty <3

    ReplyDelete
  3. Cudownie wyglądasz ;) boska torebka i buciki ;)

    ReplyDelete
  4. Plaża... :) ta wiosna Ci służy co nowy post to piękniejsza:*

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, przepiękna stylizacja, tylko po co do tych butów nakładasz jakieś skarpetki, które wystają i psują efekt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żeby zrozumieć dlaczego mam skarpetki na stopach, musisz kupić sobie te buty :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top