Facebook Instagram Instagram

.

.
.

CRAVINGS

Sunday, 17 May 2015


‚If you can’t stop thinking about it - buy it.’

A few really coveted items today. These are the things to sin because of now. Sort of pre-summer essentials. A simple loose black dress from Mango and the girly white corchet one from Zara. Both go so well with the light blue denim jacket by Acne + super taupe pointy flats via Georgia Rose (already waiting for these beauties!). You can never have too many striped tops, t-shirts and blouses. This one I got from Zara, love the unique cut. The black fringe boots come from Zara's really old collection, 4 years back I  guess. I own them in beige, still looking for a black pair  though. The devil is in the details, this time it's a silver MK watch that I've been having my eyes on for a while now. And the bag from Massimo Dutti, to die for, but you have to splurge for this one. What are your cravings? Share your ideas in comments. Have a lovely Sunday. I'm spending it over another cup of hot cocoa sitting on the sofa all day.
_____


Co sezon w mojej głowie roi się od modowych zachcianek. Staram się aby moje zakupowe wybory były uzupełnieniem tego co już posiadam. Tym razem padło na dwie sukienki, przewiewna czarna z Mango, oraz bardzo dziewczęca biała sukienka z koronkowym wykończeniem z Zary. Obie sukienki będą świetnie wyglądać w zestawieniu z jasnoniebieską jeansową katanką i cielistymi szpiczastymi balerinami od Georgia Rose (już do mnie lecą!). Nigdy za wiele pasiastych topów i bluzek, a ta z dzisiejszego wpisu (Zara) urzekła mnie nietypowym krojem.  Czarne kozaki z frędzlami pochodzą ze starej kolekcji Zary, o ile dobrze pamiętam w sklepach były z 4 sezony temu. Posiadam takie beżowe, wciąż jednak szukam czarnej pary (czasami można trafić na allegro czy vinted).  Wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach, tym razem stawiam na srebrny zegarek MK. Chodzi za mną od jakiegoś czasu, to spory wydatek więc wciąż się waham.  Na koniec torebka, która totalnie skradła moje serce, jest z Massimo Dutti, wzdycham do niej póki co. A Wy macie jakieś modowe pragnienia? Chętnie poczytam w komantarzach.  Życzę udanej niedzieli, ja spędzam dzisiejszy dzień na kanapie z gorącym kakao.

Finally some nice boho and striped online finds:

fringe kimono
striped dress

10 comments:

  1. Moim malutkim pragnieniem jest minimalistyczny zegarek z Marc'a Jacobs'a. Katana i sukienki wyglądają świetnie!

    ReplyDelete
  2. Cieliste balerinki i katana to również moje must have:) I ta czarna sukienka też mi się podoba:))

    ReplyDelete
  3. Daria, ja mam niestety co miesiąc nowe pragnienie modowe i to w podwójnym wydaniu: dla Polki i dla mnie :p Tak jak my to uwielbiamy, tak mój portfel mniej :p ale staram się zawsze wybierać rzeczy, które starczą na dłużej niż sezon, a ta Twoja torebka taka właśnie jest :p I wcale Cię nie namawiam :p

    ReplyDelete
  4. Mi też się marzy srebrny zegarek MK ( mam nadzieję, że już niedługo będzie mój) poza tym poluje na cieliste rzymianki z zary, szorty z a'la skóry, dobrze skrojone jeansy z przetarciami itp,itd ;) cała Twoja lista przypadła mi do gustu, sukienki są śliczne, biała taka romantyczna ;)) a pasiak z zary :O zakochałam się ;p mogę prosić jakiegoś linka albo nr. ref ?

    Pozdrawiam Cię gorąco ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama mam złoty MK i jest wart każdej wydanej na niego złotówki :) Srebrny też sobie sprawię w swoim czasie… Nie mogę wyszperać teraz bluzki, w wolnej chwili poszukam jeszcze raz lub podam nr :) Dziękuję za odwiedziny!

      Delete
  5. Biała sukienka cudo! Sama chętnie bym nabyła. Można prosić o nr ref?
    Moje modowe marzenia...Dłuuuga lista torebek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie ma jej już na stronie :( trzeba polować w sklepach… Moja modowa lista torebek też nie ma końca… :) pozdrawiam

      Delete
  6. Oj, to musiałabym mieć naprawdę farta. Dziękuję za odpowiedź :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top