Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

CLASSICS

Saturday, 16 May 2015

' A girl should be two things, classy and fabulous.' 

For a really long time, I've been working on creating a closet of my dreams. For me it means that my wardrobe is full of classics, sort of elementary pieces that go well together. I'd like to expierience the comfort of opening my wardrobe in the morning and knowing that all the clothes that I find inside look well together. I'm getting better and better at it, still it is far from perfect. Mainly because I've got too many clothes. My goal is to minimalise the amount as much as possible. I want to get the so called 'ten pieces closet', which is based on high quality and versatility of the items. As I said there is some progress, things seem to be going in the right direction. I'd be happy to share my results with you when ready. Today, the it-element is the white crispy shirt. I find it a classy and obligatory piece for everybody. The one I have isn't ideal cause it's a bit too transparent but I like the cut.  A white button up can be set in many ways, from elegant to sporty casual. Hope it's going to be warmer soon so I can prove it! Now it's time for a hot cocoa delivery from my Cat!
_____

Od dłuższego czasu pracuję nad stworzeniem garderoby moich marzeń. Mam przez to na myśli to, że będą to same klasyki, które niezawodnie będą do siebie pasować i się uzupełniać. Chciałabym doświadczać codziennie rano komfortu otwierania szafy z myślą, że wszystko co w niej znajdę będzie ze sobą współgrało. Chcę uwielbiać swoją szafę (napisałabym, że kochać ale słusznie pouczona przez mojego najmłodszego Słuchacza po tym jak powiedziałam, że kocham kawę… otóż to 'kocha to się rodzinę', koniec dyskusji). Czuję, że jestem coraz bliższa temu stanu, bo lubię to co mam, jednak dążę do perfekcji jak w każdej dziedzinie mojego życia. Wiem, że wciąż posiadam zbyt wiele ubrań, więcej niż potrzebuję. Moim celem jest zminimalizowanie ilości maksymalnie. Pragnę dojść do tak zwanej '10-elementowej garderoby', gdzie stawia się przede wszystkim na wysoką jakość i uniwersalność. Jestem na bardzo dobrej drodze i chętnie podzielę się z Wami efektami i moimi wizjami, gdy będę już na to gotowa. Dziś jeden z moim klasyków, biała koszula, która jest obowiązkowym elementem w szafie każdego. Ta z dzisiejszego wpisu nie jest jeszcze idealna, szukam czegoś mniej prześwitującego, za to urzekł mnie jej krój i dłuższy tył.  Biała rozpinana koszula może być noszona na wiele sposobów, od eleganckiego do mniej formalnego czy sportowego. Gdy będzie już trochę cieplej z pewnością pokażemy jej inne oblicze. Tymczasem uciekam wypić przygotowane przez Kota gorące kakao. Spokojnego weekendu!


I'm wearing: ZARA pants | H&M shirt | MANGO bag | VINTAGE shoes


photos by the Cat

14 comments:

  1. Wyglądasz bardzo fajnie, w oko wpadły mi Twoje spodnie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz świetnie, a do minimalizmu i "garderoby idealnej" dążę i ja! Klasyczne i dobre jakościowo elementy to coś świetnego.

    ReplyDelete
  3. Ja również od dłuższego czasu dążę do tej wymarzonej garderoby i póki co kiepsko mi to wychodzi... Muszę się oduczyć kupowania niepotrzebnych ciuchów, ale to wcale nie takie proste:) Ale czas się ogarnąć! :D Dario Ty jak zwykle zachwycasz, a w bucikach sie zakochałam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robienie zakupów to pewnego rodzaju sztuka, trzeba się tego nauczyć, na błędach niestety. Samodyscyplina bardzo mi pomaga w dążeniu do celu :) Trzymam za Ciebie kciuki! Przemyśl dokładnie czego Ci trzeba, zaplanuj garderobę i zacznij ją tworzyć :) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Delete
  4. love how simple and chic your look is! gorge!

    ~Pau
    www.lilbitsofchic.com

    ReplyDelete
  5. Ja dzięki Tobie też planuje zminimalizować swoja garderobe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że udało mi się Ciebie przekonać do tego :) Poczujesz lekkość! powodzenia :)

      Delete
  6. Mam pytanie... Jestem zachwycona Twoja figurą czy stosujesz jakąś diete ? Ćwiczysz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O rety! Nie spodziewałam się takiego komentarza :) Dziękuję! Nie jestem w obecnej chwili zadowolona z mojej figury bo trochę zaniedbałam pewne sprawy. Kiedyś ćwiczyłam regularnie i pozwalało mi to dobrze się czuć i wyglądać. Nie stosuję żadnej diety, raczej nie jestem wzorem do naśladowania w kwestii odżywiania się. Staram się dbać o siebie w miarę możliwości :) różnie bywa :) W moim przypadku chyba sprawdza się to, że dużo chodzę i często jestem dosłownie w biegu + stres :) Może uda mi się przygotować wpis poświęcony temu tematowi, zdrowe odżywianie, ćwiczenia - wszystko to co chciałabym wprowadzić na stałe do mojej codzienności :) Pozdrawiam! :)

      Delete
    2. Zazdroszczę tego że można wyglądać bez ćwiczeń. Dziękuje za odpowiedź i miło by było gdyby pojawił się taki post:-)

      Delete
  7. Dla mnie już jesteś uosobieniem klasyki i pięknego minimalizmu. Sama też od jakiegoś czasu minimalizuję swoją garderobę. Ale dla mnie 10-elementowa garderoba to coś niepojętego.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top