Facebook Instagram Instagram

.

.
.

B-DAY AGAIN

Tuesday, 12 May 2015

Happy birthday to me!

Here we are again, 12th May. I'm the B-day girl. I've listed all the good things that happened this year, in birthday to birthday period. There were so many of these. It's so hard to remember everything so from now on I'm going to write every bigger happy moment down in a special notebook. Every moment that made my heart jump! I got a very special gift for my last bithday, I got myself Fred, my little french peanut. It was a big decision and one of the best ever. Every single day he makes me a better person and makes my life complete (even if my mum thinks I had better have a husband and a baby not a dog…). If I could, I would get a new French puppy every year on 12th May and soon there would be a big happy doggy family. Unfortunately, it's not going to happen, that's just my day-dreaming. I haven't chosen myself a gift this year but I want to keep this tradition (think hard Daria!). Being 26 was good, challenging and rewarding. Now I'm 27, where seven is my lucky number. Does it mean it's going to be the best year of my life? I've got some plans and birthday wishes. May it be a year where I can live harder, walk a bit slower, stress less and celebrate everyday. I want to celebrate every day more cause the future starts today.  

Thank you the Cat for making me so happy! 
_____

Znowu przyszedł ten dzień, 12 maja, są więc moje urodziny. Wczoraj rozmyślałam o wszystkich dobrych rzeczach, które przydarzyły mi się  w okresie 'międzyurodzinowym'. Było tego mnóstwo, ciężko spamiętać to wszystko. Dlatego od teraz zamierzam zapisywać każde szczęśliwe przeżycie w specjalnym notesie. Każdy moment, w którym serce zabije szybciej.  Na zeszłoroczne urodziny podarowałam sobie wyjątkowy prezent, Fredek pojawił się w moim życiu. Była to poważna i z perspektywy czasu wspaniała decyzja. Każdego dnia ten mały francuski orzeszek mnie uszczęśliwia i sprawia, że jestem lepszą osobą.  Z nim (i nie tylko) moje życie stało się kompletne (mimo tego, że moja mama uważa, że powinnam wyjść za mąż i mieć dzieci, a nie kupować psy…). Gdybym tylko mogła, co roku na urodziny kupowałabym sobie kolejnego psa, już widzę to stadko. Niestety to tylko takie moje marzenia, sfera tych nierealnych.  Tak czy owak, w tym roku jeszcze sobie nie wybrałam prezentu 'od siebie, dla siebie', a tradycja musi zostać zachowana. Bycie dwudziestosześciolatką było dobre, niekiedy było wyzwaniem, ale było też wynagradzające. Teraz, mam już te 27 lat, a siedem to moja szczęśliwa liczba. Czy oznacza to, że będzie to najlepszy rok mojego życia?  Mam pewne plany i urodzinowe życzenia. Niech będzie to rok, w którym uda mi się żyć intensywniej ale wolniej. Chcę celebrować każdy dzień i mniej się stresować. O tak, chcę traktować każdy dzień wyjątkowo, bo przecież przyszłość zaczyna się dziś. 

Dziękuję Kot za to całe Szczęście!



20 comments:

  1. Wszystkiego najlepszego jeszcze raz kochana! :) Uśmiechu, uśmiechu i uśmiechu :) :*

    ReplyDelete
  2. Happy birthday! :) You dog is super cute!

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego! Piesek jest cudowny <3 :)

    ReplyDelete
  4. wszystkiego co naaajwspanialsze i oczywiście spełnienia marzeń kochana <3

    ReplyDelete
  5. jeszcze raz wszystkiego co najlepsze, Kochana! spełnienia wszystkich marzeń, dużo zdrówka, szczęścia i miłości <3

    ReplyDelete
  6. Sto lat kochana! Mam nadzieję, że wkrótce Twoje marzenia się spełnią :*

    ReplyDelete
  7. Oh happy birthday! That is so exciting. It is always nice to celebrate :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Co za klimat, rewelacja!

    * * *
    www.julia-modrzejewska.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  9. Spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego! Dużo miłości, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń :*

    ReplyDelete
  10. Wszystkiego najlepszego ;) Wydaje mi się, że 25-30 lat to całkiem miły wiek - człowiek wtedy zaczyna rozumieć siebie, wiedzieć czego chce i może coś z tą wiedzą zrobić - życie stoi przed nami otworem. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - Arabesque - klik!

    ReplyDelete
  11. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze! Piękne fotografie i poruszający tekst :)

    ReplyDelete
  12. zdjęcia są przepiękne, a ty jeszcze bardziej! i wszystkiego najwspanialszego Ci życzę :*

    ReplyDelete
  13. Prześliczne zdjęcia, ale uroczy piesek! 100 lat! :*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  14. cudowne zdjęcia ! pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top