Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

COURAGE, DEAR HEART

Saturday, 4 April 2015

Life is all about trusting your feelings, taking chances, finding happiness, learning from the past and realising that everything changes. 

Happy Easter Everybody! What are you going to do this holiday? I'm happily spending this time at home resting, enjoying myself and getting back to shape. My health has been playing tricks on me lately that's why I needed a decent recharge. I've been slepping well, cleaning, eating and reading a lot.  I also spent some quality time with my parents. This Easter is the first in my life that I'm going to spend in a different way. I'm sure it's going to be nice even if it means being far away from my family house. Adult life is all about taking chances, compromise, decisions and courage. Ohh yes, courage dear heart. So this time I wish you just courage! May you have a lot of it to make all your dreams come true and get rid of stupid fears that keep stopping you every once in a while from being who you really want to be. And who you have always been meant to be! This is the courage that enables us to get stronger, change and evolve. It makes us speak up. Because if you don't ask the answer will alway be 'no'. 
_____

Wesołych Świąt Wielkanocnych! Jakie są Wasze tegoroczne świąteczne plany? Ja z radością spędzam ten czas w domu odpoczywając, ciesząc się chwilami wolnego i pomału wracając do formy. Zdrowie niestety trochę dało popalić i wyjątkowo długo mnie trzyma.  Dlatego potrzebowałam tej świątecznej przerwy. Ostatnio bardzo dobrze sypiałam, sporo sprzątałam, jadłam i czytałam. Spędziłam też trochę  czasu z rodzicami. Te święta będą pod pewnym względem dla mnie wyjątkowe, bo spędzam je inaczej niż zwykle. Po raz pierwszy w życiu z dala od domu. Jestem pewna, że mimo to będzie to dobry i wartościowy czas. Dorosłe życie to ciągłe próbowanie nowych rzeczy, decyzje, kompromisy i odwaga. Właśnie odwaga! Dlatego w tym roku życzę Wam przede wszystkim tego abyście zawsze mięli odwagę żyć. Niech odwaga pozwoli Wam spełniać marzenia i pozbyć się obaw, które raz po raz powstrzymują przed byciem tym kim chcemy. To odwaga w głównej mierze pozwala nam spełniać marzenia, zmieniać na lepsze i się rozwijać. Odwaga sprawia, że potrafimy przemówić. Dopóki nie zapytasz, odpowiedź zawsze przecież brzmi 'nie'. 

I'm wearing: ZARA ripped jeans, checked shirt | H&M ballerinas | NY fringe bag

photography by the Cat

14 comments:

  1. Boska koszula, chyba musze się za taka rozglądnac; ) A Ty pięknie w niej wyglądasz!:) Przy okazji, zdrowych, radosnych i spokojnych Świat życzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Również przesyłam świąteczne życzenia :* :)

      Delete
  2. Ja wiem że się powtórze... Ślicznie wyglądasz ! :) bardzo lubię czytać Twoje 'złote myśli' pełne mądrości:* spokojnych świąt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) najbardziej cieszy mnie to, że lubisz moje wpisy :) spokojnych Świąt :*

      Delete
  3. to ja Ci z okazji Świąt pożyczę zdrowia, dużo radości życia, mnóstwa optymizmu i tego, byś zawsze czuła się spełniona - każdego dnia, przy robieniu tych wszystkich rzeczy, które dają Ci radość!

    ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pięknie napisane :* dziękuję!

      Delete
  4. Replies
    1. bardzo mnie to cieszy! dzięki :*

      Delete
  5. Ładna torebka, a Ty jak zawsze promienna! Radosnych Świąt :)

    ReplyDelete
  6. Prosta stylizacja, i dobrze, nie przepadamy za zbyt przekombinowanymi :)

    ReplyDelete
  7. To prawda. Odwaga jest potrzebna, by żyć, by spełniać marzenia, by sięgać po niemożliwe... Staram się nigdy o tym nie zapominać.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top