Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

CHERRY BLOSSOM

Saturday, 11 April 2015

''Oooh heaven is a place on earth…''

I find this time of the year particularly amazing because of all these blossoming trees, burgeons and leafbuds. I'm a real nature lover and I'm delighted by the view of our planet becoming green and colourful again. All these things make me so happy to be alive. The sun, the warmth & even this lovely wind having a special scent. Am I the only one to notice all these things? I hope not. There is so much beauty around the world, so much to inspire and motivate us. There is nothing that could be more precious than having an opportunity to go for a walk in the park, spend some time in the woods, pick mushrooms, go fishing, sunbathe in your garden, read a book lying on the beach. So many things that make life worth living & all of these are free. We should remember that, it's free to do all the best things that are out there. Being close to nature is the best therapy for me, the easiest form of relax. I'm so in love with the cherry blossom and that smell is to die for! Yes, today I thought that heaven is a place on earth. With all these good and bad things that happen, it's a beautiful world. 

Concerning the look, you just know that I'm not keen on experimenting. I know who I'm and what I like, what suits me and so on.  Versatile simple outfits full of black, white, grey, stripes and jeans. Repeat. Denim jackets have always been on the top in my wardrobe and this season they are in vogue. It's a fashion piece that looks good on everyone and suits any style. Go for it!
______

Obecną porę roku zawsze uważam za najpiękniejszą. To wszystko za sprawą kwitnących drzew, krzewów, malutkich zielonych pąków i kwiatów. Kocham przyrodę i widok naszej planety budzącej się do życia, nabierającej barw i świeżości przeogromnie mnie zachwyca.  To coroczne odradzanie się na wiosnę sprawia, że chcę mi się żyć jeszcze bardziej i jestem wdzięczna za wszystko. Słońce, to wszechobecne ciepło, ten lekki wiatr, który ma specyficzną woń… cuda. Pewnie nie jestem jedyną, która zwraca uwagę na to wszystko. Tyle jest piękna wokół nas, tyle rzeczy wprawiających w zachwyt, inspirujących i motywujących do działania.  Nie ma nic piękniejszego i cenniejszego niż możliwość pójścia na spacer do parku czy lasu, wyprawa na grzyby, na ryby, pływanie kajakiem, opalanie się we własnym ogródku, czytanie książki na plaży… wiecie co mam na myśli.  Tyle jest rzeczy, które sprawiają, że warto być tu i teraz, nie zapominajmy o tym. To wszystko jest bez ceny, dostępne dla każdego. Bycie blisko natury jest dla mnie najlepszą terapią i najłatwiejszą formą relaksu. Jestem zakochana w drzewach kwitnącej wiśni, ten zapach jest niesamowity. Tak sobie dzisiaj pomyślałam, że raj to rzeczywiście miejsce na ziemi. Z tym wszystkim, złym i dobrym, co dzieje się na co dzień - to piękny świat. 

Nawiązując do stroju, wiecie, że nie lubię eksperymentować. Wiem kim jestem i znam już bardzo dobrze swój styl. Wiem co lubię i co jest dobre dla mojej sylwetki. Proste uniwersalne stroje skradły moje serce. Kolory takie jak czerń, biel, szarość i ich pochodne, do tego paski i sporo jeansu - to moja codzienność. Kurtki jeansowe lubię od zawsze, w tym sezonie są szczególnie modne. To bardzo ponadczasowy element garderoby, uważam, że pasuje każdemu i może być noszona na wiele sposobów. Moda użytkowa to coś, co sobie cenię. Polecam!

I'm wearing: FRONTROWSHOP denim jacket | ZARA top, pants | MANGO espadrilles | NY bag


photos by Tomek



18 comments:

  1. Pięknie wyglądasz:) A te espadryle są...<3 o takie są, bo brak słów :) Buźka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Dziękuję :*

      Delete
  2. o matko..gdzie tak cudownie? jaram sie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cudownie jest obecnie w samym centrum Szczecina :) Pozdrawiam :)

      Delete
  3. Ale się pięknie zrobiło na blogu przez te urocze kolory wiosny. Masz racje że to najładniejsza pora roku... Ja sama ją uwielbiam. Spodnie są świetne i buty też :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Oj tak, trzeba z tego korzystać :) Miłego dnia!

      Delete
  4. Rewelacyjnie wyglądasz ;) espadryle cudowne :)

    ReplyDelete
  5. i bardzo dobrze, że stawiasz na prostotę - ona Ci wyjątkowo służy i jest Twoją cechą rozpoznawczą :)
    chyba nic Cię tak nie zdobi, jak proste formy i kotrastujące zestawienia kolorystyczne!

    ReplyDelete
  6. Pięknie :) Zdradzisz jaką pomadkę masz na ustach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, oczywiście to niezmiennie Pink Brandy, Max Factor. Więcej tutaj: http://voguerka.blogspot.com/2014/08/my-make-up.html

      Pozdrawiam :)

      Delete
  7. Świetnie wyglądasz, a klimat zdjęć jest świetny!

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia i Ty zachwycająca!!!

    ReplyDelete
  9. Pięknie i wiosennie :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Jak pięknie tu u Ciebie, tak cieplutko i wiosennie:) I Ty wyglądasz wręcz kwitnąco:))

    ReplyDelete
  11. Trafiłam tu dosłownie parę dni temu i bardzo podoba mi się estetyka bloga:)
    A zdjęcia z tego postu niesamowite, świetnie zrobione pierwsze "z góry"

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Jak jest z rozmiarówką tych espadryli, wychodzą mniejsze, większe, rozciągają się? Zastanawiam się czy są/będą dostępne jedynie online, w sklepach stacjonarnych do tej pory ich nie widziałam. Pozdrawiam!

    Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie widziałam ich w sklepach stacjonarnych i nawet na to nie liczyłam. Zwykle to co podoba mi się najbardziej na stronie, nie pojawia się w sklepach… Zamówiłam swój rozmiar (36) i są idealne. Miałam już kilka razy, bardzo wygodne i solidnie wykonane, nic się nie rozciągnęły i mam nadzieję, że tak zostanie :) Polecam szczerze, bardzo je lubię :)

      Daria

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top