Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BY DAYLIGHT

Tuesday, 28 April 2015

'Some nights I wish I could go back in life, not to change it
just to feel a couple of things twice.' 

Today was my happy day  cause I finished work quite early. Early for me means after 6 o'clock, that's the luxury I sometimes get. On my way home I was thinking of the stuff which needed my attention. Then a strange feeling dawned on me, some kind of anxiety… that was the moment I realised it was still light when I was walking home. Wow! First time this year coming home by daylight. That's the real sign of Spring! The weather is playing some jokes on us that's why I decided to upload some more cherry blossom photos. It was such a nice summerish day, I can say. So positive and energetic for me. I wish we could get back in time, not to change something… Just to feel a couple of things twice. There are many happy moments and feelings I would like to get back to over and over again. Having no regrets is good, it's healthy. Actually, everything we've ever done made us damn happy once. We should respect and take a good care of the moment we're living now. Make the most of it cause we're not going to get it back - however much we desire it. Things turn into memories too quickly. So I'm happy to be here and now. I'm happy to say everything that happend in my life made me the person I'm today. And you?
_____
Dziś był mój szczęśliwy dzień, kończyłam pracę wyjątkowo wcześnie. Wcześnie znaczy po 18, to luksus, który czasem mi się przytrafia. W drodze do domu rozmyślałam o rzeczach, którymi muszę się zając po powrocie. Nagle opanował mnie jakiś dziwny niepokój, zorientowałam się, że wciąż było jasno. To chyba pierwszy dzień w tym roku gdy wracam z pracy 'za dnia'. To prawdziwy znak wiosny, która fakt faktem gdzieś zaginęła. Pogoda płata nam figle, jest szaro i ponuro w związku z tym dziś kilka zdjęć z jednego pięknego dnia. Było gorąco i słonecznie, miałam w sobie mnóstwo energii i optymizmu.  Żałuję czasem, że nie można cofnąć się w czasie do pewnych dni, nie po to aby coś zmieniać. Po prostu po to by móc przeżyć pewne chwile jeszcze raz. Sporo uzbierałam już momentów i przeżyć, do których chciałabym wracać raz po raz. Są też rzeczy, których lepiej byłoby nie pamiętać. Uważam jednak, że nie warto niczego w życiu żałować. Wyzbycie się żali uzdrawia nas i pozwala na lżejszy byt. W końcu wszystko co było, kiedyś sprawiało, że byliśmy bardziej lub mniej… ale szczęśliwi. Należy szanować przeszłość i dbać o moment, w którym jesteśmy obecnie. Niech 'teraz' będzie możliwie najlepsze, bo szansa powrotu do tej chwili nie będzie nam dana. Nieważne jak bardzo byśmy tego pragnęli. Chwila która trwa obróci się we wspomnienie zdecydowanie za szybko. Więc cieszę się tym, że jestem tu i teraz. Cieszę się, że to co było, zrobiło ze mnie osobę, którą jestem. A Ty?

photos by <3

11 comments:

  1. Replies
    1. Piękna… tylko, że to nie magnolia :)

      Delete
  2. How pretty! What a gorgeous backdrop for the photos :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super fotki, tak wiosennie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia! :) Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  5. Ja tak samo się cieszę, że jestem jaka jestem w tym konkretnym momencie. Latami dochodziłam do momentu, w którym żyję w zgodzie sama z sobą i to jest piękne. Ty, jak i tło za Tobą również! :)

    ReplyDelete
  6. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam takie klasyczne stylizacje :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  7. Także nie raz chciałabym się cofnąć w czasie. Ah, niektor chwile przezyc jeszcze raz ;) często mam podobne wpomnienia :)

    ReplyDelete
  8. Też jestem zadowolona z miejsca, w którym dziś jestem. To ważne o czym piszesz - by dobrze wykorzystać każdą chwilę, w końcu to dziś pracujemy na nasze wspomnienia.

    ReplyDelete
  9. Ooo tak moja ulubiona blogerka! Cudowna jak zawsze:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top