Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BOW FLATS

Thursday, 2 April 2015

Hello there. At the weekend I was wearing my new bow flats being full of the joys of spring. I was really enjoying the sunshine walking with my pack. Yesterday, I woke up to the view of snow and white landscape. Ohh yeah, that's the March weather that plays tricks on us. Actually, today is 1 April, All Fools' Day, have you taken somebody in? I was busy all day, didn't have time for jokes maybe it isn't too late, hah. I'm going to try my chances with the Cat. Unfortunately, I'm feeling worse than at the weekend. I'm down with a flu or something which really makes my life harder. Now I'm going to bed, sleep and my warm puppy should be the only cure left. Keep your fingers crossed for me. I don't want to spend Easter being snotty-nosed. Sending you lots of positive vibes! 
_____

Kto by pomyślał, że w weekend cała w skowronkach nosiłam półbuty. Spacerowałam sobie z moim Stadem ciesząc się słońcem. Wczoraj natomiast obudziłam się rano widząc za oknem śnieg i biały krajobraz. No tak, wygląda na to, że marcowa pogoda drwi sobie z nas. Dzisiaj już w zasadzie kwiecień, Prima Aprilis, nabraliście już kogoś? Ja za bardzo nie miałam czasu na wymyślanie żartów ale może jeszcze nie wszystko stracone. Spróbuję swoich szans z Kotem. Niestety, czuję się gorzej niż w weekend, dopadła mnie jakaś grypa, która skutecznie uprzykrza mi życie. Teraz zmykam do łóżka, sen i mój cieplutki roczny prawie szczeniak to jedyne lekarstwa jakie mi pozostały. Trzymajcie za mnie kciuki. Bardzo nie chcę spędzić Wielkanocy taka zasmarkana.  Udanej końcówki tygodnia życzę, dziękuję za wszystkie komentarze i za to, że jesteście tutaj ze mną. 

I'm wearing: ZARA jeans, sweater | NEW YORKER bag | H&M bow flats | MICHAEL KORS  watch

photos by the Cat

13 comments:

  1. Wracaj do zdrowia! Ja dzisiaj przeżyłam szok bo u mnie za oknem jest biało... Nie lubię białych świąt Wielkanocnych. Pięknie wyglądasz ani trochę nie widać po Tobie choroby. Wesołych Świąt !:*;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Na zdjęciach wyglądam jeszcze normalnie bo robiliśmy je jak byłam zdrowa :) Teraz nos czerwony jak Gargamel i ledwo mówię… Tobie również Wesołych Świąt! Pozdrawiam

      Delete
  2. Ślicznotka:)

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię torebki z frędzlami :) buziak

    ReplyDelete
  4. Śliczne te buty, a kokardka urocza! :)

    ReplyDelete
  5. Kuruj się kuruj, święta za pasem:)

    Jak zwykle wprawiasz mnie w zachwyt:)

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz!
    Torebka jest świetna, uwielbiam taki styl :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/2603.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz coś po sobie u mnie ♥

    ReplyDelete
  7. nie byłabym sobą, gdybym nie pochwaliła balerin ;)
    u mnie, tzn. na Dolnym Śląsku pada już wszystko, śnieg, deszcz i grad :/

    ReplyDelete
  8. Awesome blog!! <3

    www.sofialaurent.com

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top