Facebook Instagram Instagram

.

.
.

PARISIAN MOOD

Sunday, 22 March 2015


I have a thing about this kind of classy trench coats in beige or khaki. I got this one from Zara sale a while ago. I think this kind of outerwear is a must have for every woman. It can be both casual and more elegant depending on how you style it. It's my spring staple, I'm really happy it's finally warm enough to wear it. Set with a striped top and black skinny jeans is my favourite combination. Can't wait to wear it with black ballerinas, though.  In the weather forecast they said it's going to be warmer and warmer so who knows. Coming soon! Hope you're having a good weekend. For me it's been going a bit too fast and it's already coming to an end. Another busy week ahead of me but with so much sunshine it'll be good, I'm sure. What are you planning to be happy about tomorrow Monday morning?  Remember to focus on the little things, cause these are the big things that life is all about. 
_____

Od zawsze podobały mi się klasyczny płaszcze w beżu czy kolorze khaki. Ten z dzisiejszego wpisu kupiłam na wyprzedaży w Zarze, dawno nie udało mi się tak dobrze trafić. Uważam, że odzież wierzchnia tego typu nadaje się dla każdej z nas. Trencz można nosić w wersji codziennej jak i bardziej eleganckiej, zależnie od tego jak go zestawimy. Zdecydowanie mój numer jeden tej wiosny. Cieszę się, że pogoda pozwala już na noszenie lżejszych ubrań. Dziś postawiłam na górę w paski, mój ulubiony i chyba już charakterystyczny motyw, oraz czarne rurki na dole.  Nie mogę się doczekać aż kozaki zamienię na baletki. Prognozy pogody są obiecujące, ma być coraz cieplej więc pewnie już niedługo.  Mam nadzieję, że weekend wszystkim mija przyjemnie. Dla mnie niestety trochę za szybko, bo już dobiega końca.  Przed sobą mam wizję kolejnego pracowitego tygodnia dlatego staram się nastawić pozytywnie i jestem pewna, że z dawką zapowiadanego słońca może być tylko dobrze.  Z czego planujecie się cieszyć jutrzejszego poniedziałkowego poranka? Pamiętajmy żeby skupiać się na małych rzeczach, bo to tak naprawdę wielkie ważne rzeczy, z których składa się życie. 

I'm wearing: ZARA trench coat, ripped jeans, boots | CHOIES striped sweater | MANGO bag 

photos taken by The Cat

7 comments:

  1. Bardzo fajny klasyczny zestaw, który zawsze jest modny
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjny sweterek <3 Uwielbiam czarno białe paseczki <3

    ReplyDelete
  3. Z czego się będę cieszyć? dopadła mnie paskudna alergia i jeśli uda mi się dostać jutro z rana do dermatologa, to będę z radości skakać pod sufit - w innym razie nadal będę wyglądać jak muchomor, a to pokładów pozytywnego nastroju raczej ze mnie nie wyłuska ;P

    Trencze są wspaniałe i rzeczywiście - przywodzą na myśl skojarzenia z elegancją w paryskim stylu.
    Niestety - ja nadal nie mam swojego trencza :)
    Może tą wiosną to się zmieni, zobaczymy ;)

    Twój jest wspaniały, taki trochę przypominający w kroju parkę - niebanalny!

    ReplyDelete
  4. Piękna jak zawsze! ;)) Płaszczyk super sama się zastanawiam nad kupnem bo pasował by do wszystkiego ale mam tyle kurtek że szkoda mówić haha ;))

    ReplyDelete
  5. Prześliczny płaszczyk:) Nie mogę się na niego napatrzeć :D I jeszcze te pasiaki, które sama uwielbiam<3

    ReplyDelete
  6. Cudnie wyglądasz, sama uwielbiam połączenie pasków z beżem! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top