Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

FRINGE BAG

Sunday, 29 March 2015

Seems that the weekend is almost over but after all it was a good one. It feels like I'm going to be ill, you know this light headache, sore throat and shivers. Terrible. I'm trying to fight it, though. The best cure is chicken soup, hot tea with lemon and some sleep. Tomorrow it's Monday again so I need to get better quickly. Lately it's been so warm and a lot like Spring, I guess it's tricky. Now it's raining hard I can say… I hate the rain, it tends to ruin my hairstyle which puts me in a bad mood. Well, there  is no sunshine without the clouds. We're going to get through it! Today, I'm showing one of my first light spring looks. White skinny jeans and ballerinas + a new favourite piece in my wardrobe: fringe bag. I'm going to wear it a lot now. Seems like fringe trend is in vogue at the moment. I'm not going to get crazy about it. It's always better to calm down cause trends come and go. I'm going to bed now. Good night. 
_____

Wygląda na to, że kolejny weekend za nami. Zaliczamy go do bardzo udanych. Mimo to, czuję, że dopada mnie jakaś choroba, ból głowy, dreszcze itd. Muszę stawić czoła temu okropieństwu, najlepsze lekarstwo jak dla mnie to rosół, gorąca herbata i sen. Jutro poniedziałek więc trzeba stanąć na nogi. Ostatnio było tak ciepło i wiosennie, co zwykle bywa zdradliwe. Teraz pada całkiem mocno, nie znoszę deszczu. Zachmurzenie i opady zwykle wprowadzają mnie w gorszy nastrój, rujnując moją fryzurę.  Za każdą chmurą słońce jest, więc chyba jakoś to przetrwamy.  Dzisiaj prezentuję jedną z pierwszych bardziej wiosennych już stylizacji. W końcu można spokojnie nosić białe spodnie i baletki. Moim hitem jest zamszowa torebka z frędzlami. Wygląda na to, że frędzle będą jednym z najgorętszych trendów sezonu. Nie należę do osób, które dają się zwariować więc na tej torebce poprzestanę. Lubię umiar we wszystkich aspektach życia. Jeśli chodzi o moje modowe wybory, zwykle pozwalam sobie na jeden czy dwa elementy zgodne z obecnymi trendami. Jest to doskonałe uzupełnienie mojej garderoby, która jest raczej klasyczna. Uciekam spać. Udanego poniedziałku. Dobranoc!

I'm wearing: ACNE sweater | ROMWE skinny jeans | NEW YORKER bag | H&M ballerinas

photography by The Cat 

15 comments:

  1. Ja tak samo nie zamierzam szaleć z obecnymi trendami, ale paru dodatków sobie nie odmówię. Świetnie wyglądają Twoje włosy! Wracaj do zdrówka :*

    ReplyDelete
  2. pogoda rzeczywiście płata figle - w środę w moim mieście było 17 stopni!
    dobrze, że wybrałam się do pracy i na uczelnię z moją wieeeelką torbą pod pachą - miałam gdzie schować kurtkę ;P
    niestety - weekend był zimny, o czym przekonałam się bardzo boleśnie.
    Spędzałam weekend poza domem, miałam poruszać się głównie autem - wskoczyłam w cienki, wiosenny płaszczyk
    jeśli też nie przypłacę tej decyzji przeziębieniem, to będzie to chyba cud ;)

    Tobie życzę dużo zdrowia!
    mam nadzieję, że zregenerujesz siły do wejścia w nowy tydzień :)

    frędzle są wspaniałe!
    ciężko im nie ulec, bo są tak urocze, tak pasujące do niemal wszystkiego, że szkoda ich nie przywdziać ;)

    Twoja torebka bardzo, ale to bardzo mi się podoba - też jest bardzo uniwersalna!
    już wyobrażam sobie ją z jakimiś lekkimi, wiosennymi sukienkami i sandałami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety pogoda jest zdradliwa, też latałam ostatnio w wiosennym płaszczu i odczuwam teraz tego skutki :) Co do frędzli, zgadzam się - mają coś w sobie… Od dawna się w nich podkochuję :) Byle nie przesadzić :)

      Delete
  3. You are dressed simple but tasteful, the outfit is cosy and so appealing! Besides, those snapshots are so lovely!
    Have a fabulous time!

    ReplyDelete
  4. jejku, jak świetnie wyglądasz, torebka jest piękna, ale urzekły mnie również buty! :)) super zdjęcia

    ~zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  5. Pierwsza myśl po wejściu na Twoją stronę kochana to minimalizm! Masz niesamowite wyczucie stylu :) Uwielbiam Twoje stylizacje! Świetne buciki <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Bardzooo się cieszę :*

      Delete
  6. Budze się wchodzę na Twojego bloga, codziennie go sprawdzam.. I taka miła niespodzianka nowy post:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serio codziennie do mnie zaglądasz? Ale miło mi się zrobiło :) To dla mnie olbrzymia motywacja! Staram się dodawać wpisy jak najczęściej.. w miarę możliwości :) Dziękuję!

      Delete
    2. Nawet załozyłam instagrama żeby być na bieżąco :)

      Delete
  7. Wracaj do zdrowia:)

    Bardzo dobrze wyglądasz, prosto i z klasą:)

    ReplyDelete
  8. Sweterek i ta torebka..... cud, miód <3 A Ty jak zwykle pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top