Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

NEW & FRESH

Saturday, 7 February 2015

Finally, the weekend is here. It was such a long week for me. Busy, cold, windy and foggy. I'm really looking forward to warmer days. Already gathered so many ideas for things that I want to do when it gets warmer. Isn't it like in Spring and Summer we all get some extra powers?  Anyways, I'm going to use these free weekend days as much as possible. I need to take care of home things, some cleaning and organising (no idea why but these put me in a good mood!). I'm cooking Chinese food soon, maybe not this evening but still. Then having some me-time and Fred's bathing time. I wish day is only 24 hours.  As to the look, is all so me. Grey and white plus black - just the best combination. I can't wait to change boots for some ballerinas and winter jackets for some light outerwear, like denim or leather. 

I've been thinking of adding some new & fresh blogging categories over here. For example, fashion inspiration boards, food related topics and maybe (really not sure!) English learning stuff.  I'm in two minds about these so I'd appreciate your help and suggestions. Thanks!

______


W końcu mamy weekend. Ten tydzień ciągnął się dla mnie w nieskończoność. Dużo na głowie, zimno, wietrznie i mgliście. Szczerze wypatruję już za oknem ciepła, i świergot ptaków zasłyszany czasem na spacerze z psem powoduje u mnie dreszcze. W głowie roi się od pomysłów na lżejsze stylizacje, jak i rzeczy, które można będzie robić wiosną. Wiosna i lato napełniają nas niesamowitą energią, prawda? Wracając na ziemie, chcę wykorzystać te wolne dni w pełni. Muszę porobić trochę rzeczy w domu, sprzątanie i organizowanie (zawsze wprowadza mnie to w pozytywny nastrój, lubię poczucie 'spełnienia').  Będę gotować 'chińszczyznę'… ale to już raczej jutro. Teraz pora na trochę czasu dla siebie i na kąpiel dla Fredka.  Żałuję, że dzień ma tylko 24 godziny.  Jeśli chodzi o mój dzisiejszy 'zestaw' - to 100% ja. Moje ulubione kolory, szary z białym i trochę czarnego, najlepsze zestawienie. I znowu nie mogę się doczekać kiedy zmienię kozaki na baleriny, a ciepłe puchowe kurtki na lżejszą odzież wierzchnią,  najlepiej skórzaną lub jeansową ramoneskę. 

Rozważam wprowadzenie na bloga nowych, świeżych kategorii. Nie chcę popadać w rutynę. Do głowy przyszły mi posty prezentujące modowe inspirację, może coś lekkiego o gotowaniu i (nad czym jeszcze się waham…) coś o uczeniu się angielskiego. Mam spore wątpliwości więc będę wdzięczna za Waszą pomoc i sugestię. Może jest coś co chcielibyście tutaj zobaczyć? 

I'm wearing: MANGO bag, jeans, quilted jacket, texture sweater | ZARA suede boots | CUBUS scarf



photography The Cat

19 comments:

  1. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  2. bardzo ladnie wyglądasz ;-) lubię takie zestawyyy <3

    ReplyDelete
  3. Mam to samo. Bo ile można czekać na tę wiosnę? :) też mam juz tyle pomysłów! Co do weekendu - jak zawsze pewnie szybko minie... Super zestaw ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ile można czekać… a jeszcze trochę przed nami, mam nadzieję, że teraz czas przyspieszy i zwolni od kwietnia :) pozdrawiam

      Delete
  4. Jak zawsze prosto i stylowo! Uwielbiam Twoje stylizacje, prostotę i minimalizm <3

    ReplyDelete
  5. Daria, czy te dżinsy to model OLIVIA..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadza się model OLIVIA z najnowszej kolekcji, mam na sobie rozmiar 32. To moje pierwsze spodnie z Mango i jestem zachwycona, cena niższa niż w Zarze, a jakość zdecydowanie lepsza. Nie rozciągają się i są idealnie dopasowane. Zobaczymy jeszcze po praniu :)

      Delete
  6. Kochana ta kurteczka to obecna kolekcja? Jak zawsze zachwycasz :) uwielbiam Twojego bloga! wchodzę codziennie po kilka razy. Czytając posty mam wrażenie, że jesteś moją "bratnią duszą", mam takie same myśli, poglądy. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość spotkania z Tobą :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju… bardzo mi miło, że zaglądasz i masz takie odczucia :) To najprzyjemniejsza strona prowadzenia bloga - poznawanie nowych ludzi :) Fajnie byłoby się spotkać i poznać. Dziękuję jeszcze raz!

      Kurtka obecnie jest na wyprzedaży… tylko mam co do niej mieszane uczucia - strasznie wychodzą z niej pióra. Często noszę ciemne swetry czy bluzki i jak ją zdejmę to wyglądam jak 'kurczak' - bez rolki do czyszczenia się nie obejdzie. Obawiam się, że niedługo wszystkie pióra z niej wyjdą :( Dużo osób zachwala sobie te kurtki z Mango więc może tylko ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz? Poza tym bardzo ją lubię :)

      Pozdrawiam :*

      Delete
  7. jak dla mnie po praniu są ok. ostatnio dżinsy kupuję tylko w mango, dlatego od razu domyśliłam się, że to ten model (posiadam je w kolorze ciemnego granatu-w 2 rozmiarach......................;) . świetny jest też model PATY lub NEWPATY - teraz udało mi się upolować kolejny 3 kolor - czerń za.... 44 PLN - leżą świetnie, polecam. kolejne PUSH-UP UPTOWN mają jak dla mnie ciut za niski stan, ale może po prostu nie są odpowiednie do mojej figury. a właśnie teraz poluje na kolor, ktory masz dziś na sobie - i oczywiście na promocję lub wyprzedaż. pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za 'jeansowy przewodnik' z Mango :) Planuję kupić następną parę, jakiś klasyczny niebieski kolor. Pomierzę wszystkie modele. Widziałam na wyprzedaży kilka par bardzo podobnego szarego koloru ale niestety miały wysoki stan, za czym nie przepadam ale były niemal identyczne… Oj chyba zakochałam się w Mango jeansach :)

      pozdrawiam :*

      Delete
  8. Przepiękne połączenie kolorów! A jeśli chodzi o kategorię, stawiam na kulinaria :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz świetnie! Ja jestem zdecydowanie za postami kulinarnymi, jak i tymi o nauce języka angielskiego :)

    ReplyDelete
  10. Wow, super wyglądasz. Ten szal jest strzałem w 10:)Z przyjemnością dodaję do obserwowanych.

    ReplyDelete
  11. WSPANIALE!! Wszystkie elementy mi się podobają! O tak!
    pozdrawiam kochana ♥
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  12. Piękna!:) ja proponuje jakieś posty kosmetyczne i jak najbardziej cos na temat nauki ang. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top