Facebook Instagram Instagram

.

.
.

MAKE IT HAPPEN

Thursday, 5 February 2015





There are the things that simply don't need my comment. Visual content speaks louder than words, right? There are also things I don't want to comment on in order not to jinx these.  Let's have a look at my 2015 plans... EAT CLEAN simply to eat better, less and more often. As well as being regular and food-conscious. More greens, fruit and water. That's it! LONG HAIR I've been trying to grow my hair for a while now. I want to continue that until I get my dream length. SOMEWHERE EXOTIC just another point on my wanderlust list. Can't wait to explore the world! PARIS IN SPRING in the era of cheap flights we can reach most of the places easily. I've always wanted to see Paris in Spring. It's going to happen this year. I hope so! CHANEL DREAM the Chanel espadrilles are simply to die for. I'm a freak here, I just need them in my closet. End of story. SPANISH LESSONS maybe this year I will be lucky enough to organise some free time for education.  It's my big big dream. One of many! What about your 2015 bucket list?



Na zdjęciach widać wszystko dlatego pewne kwestie nie potrzebują mojego komentarza. O niektórych słowem nie wspomnę by nie zapeszyć. Tak więc moje tegoroczne plany pokrótce... ZDROWA DIETA po prostu odżywiać się lepiej, jeść mniej a częściej. Ponadto regularne posiłki i większa świadomość odnośnie tego co kupuję i spożywam. Warzywa, owoce i woda - w dużych ilościach.  DŁUGIE WŁOSY staram się zapuścić włosy od dawna.  Będę kontynuować aż osiągnę wymarzoną długość, niezmiennie. EGZOTYCZNA WYPRAWA marzy mi się odkrywać i zwiedzać. Coś totalnie egzotycznego i innego. Zobaczymy! PARYŻ WIOSNĄ w erze tanich lotów mamy możliwość podróżowania do wielu ciekawych miejsc. Nie jest to już taki problem jak kiedyś.  Paryż wiosną - to dopiero coś. Podobno wtedy jest najpiękniej i zamierzam to sprawdzić.  CHANEL para klasycznych już butów od Chanel. Mam fioła i te espadryle muszą znaleźć się w moim posiadaniu. Kropka! HISZPAŃSKI może w tym roku w końcu się uda… Chcę zorganizować trochę wolnego czasu dla siebie. Hiszpański to jedno w moich wielu marzeń. A Wy jakie macie plany na ten wspaniały rok?

12 comments:

  1. Życzę Ci aby się udało :)
    Moje plany dożyć do grudnia i nie zwariować :) i tak co roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* trzymam kciuki za nie-zwariowanie!

      Delete
  2. Świetne zdjęcia, mają swój niepowtarzalny klimat!

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/parka-khaki-granatowe-dodatki-i.html

    ReplyDelete
  3. Życzę powodzenia, a u mnie wygląda to następująco: nauczyć się niemieckiego na poziomie przynajmniej C1, również Paryż wiosną (już zaplanowany), latem pojechać z przyjaciółmi w trasę po europejskich stolicach i nie tylko, w końcu kupić do domu jakiegoś kwiatka i nie przestać odżywiać się zdrowo :)

    PS: to jest niestety tylko 1/5 planów na ten rok ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie to też tylko część tego co chciałabym spełnić :) Taka podróż po europejskich stolicach też mi się marzy! Powodzenia :*

      Delete
  4. Niektóre z Twoich marzeń są również moimi, zwłaszcza pierwsze trzy :) Życzę Ci, zebyś wszystkie je zrealizowała!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To trzymam za nas obie kciuki - oby się spełniły i to szybko! :)

      Delete
  5. Trzymam bardzo mocno kciuki żeby WSZYSTKO się spełniło :) :*

    ReplyDelete
  6. A tych, które mnie najbardziej zaintrygowały, nie skomentowałaś... :) Powodzenia w realizacji wszystkich co do jednego... oby się udało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh… niektóre zostawiłam dla siebie ale mam wielką nadzieję na ich spełnienie! :) Dziękuję! :*

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top