Facebook Instagram Instagram

.

.
.

LIFE IS BETTER

Friday, 13 February 2015


It's Friday funday! I had a decent and long night-sleep and I'm well-rested and fresh. I had to admit that the main reason of my blog absence recently was my sister. Yes, she came to visit me on Tuesday and is going to stay for a while (yeah, she's having a winter break at university). So that you know… I'm trying to keep her as busy as possible between my breaks at work. We go shopping, eat out, spend time sipping coffees in various places and generally run around the city. Then I go back to work and come home late in the evening. Today, it was almost a day off for me so we've got more time for our adventures. We even managed to organise a super-quick photoshot so here I'm with my today's outfit.  I have to mention it - the weather… it's just wonderful, so sunny, spring-like, birds start singing, the air is different. Life is better. 
____

W końcu mamy piątek! Dziś porządnie się wyspałam, jestem wypoczęta - powiew świeżości.  Muszę przyznać, że jednym z głównych powodów mojej nieobecności na blogu była moja siostra. Tak, przyjechała do mnie w odwiedziny już we wtorek i zostanie na trochę (szczęściara ma przerwę zimową na uniwersytecie). Jak się zapewne domyślacie staram się zorganizować nam czas najlepiej jak mogę. W przerwach między moimi zajęciami w szkole wyruszamy na nasze podboje. Zakupy, niezdrowe posiłki na mieście, kawki, plotki i takie tam nasze sprawy. Potem wracam do pracy, a w domu jestem późno wieczorem.  Dziś nie miałam dużo pracy więc miałyśmy więcej czasu dla siebie. Udało się też zorganizować małą sesję zdjęciową, więc tak oto dziś wyglądałam. Muszę o tym wspomnieć, nie byłabym sobą. Pogoda - jest wspaniała. Zrobiło się tak ciepło, tak słonecznie, ptaki zaczynają śpiewać, powietrze jest inne. Życie staje się lepsze. 

I'm weraing: ZARA suede boots, leather pants, scarf | MANGO bag | VINTAGE sweater

photography Oliwia

6 comments:

  1. a u mnie nadal wietrznie i zimno bardzo :(
    no i co z tego, że słońce świeci :(
    nie idzie się nim cieszyć.

    odpoczywaj w siostry towarzystwie, obecność bliskich osób zawsze ładuje akumulatory!

    a zestawem (jak wszystkimi Twoimi) zachwycam się... bo ten szal! i kozaki!

    ReplyDelete
  2. wyglądasz prześlicznie :)

    ReplyDelete
  3. Masz piękny kolor włosów,mogłabyś podać numer farby jakiej używasz? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Nie farbuję włosów od 2 lat, to mój naturalny kolor plus refleksy od słońca :) Pozdrawiam :)

      Delete
  4. Ja mam nadzieję, że to wszystko dokoła i ta pogoda to oznaki zbliżającej się wiosny.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top